خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 32 سری آ از ساعت 19:30 در المپیکو رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های آ اس رم و آث میلان برگزارکننده یکی از دو جدال مهم پایتخت و میلان در هفته 32 سری آ ایتالیا هستند که نقش مهمی در شرایط سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد فوتبال ایتالیا خواهد داشت. (توضیحات کامل و نکات آماری در ادامه مطلب)

آ اس رم ژوزه مورینیو از ساعت 19:30 امشب میزبان آث میلان استفانو پیولی از ساعت 19:30 خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده آ اس رم و آث میلان 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402
(برای تماشای پخش زنده دیدار رم و آث میلان بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402

اوضاع سری آ در فصل جاری بسیار پیچیده است چراکه ناپولی مدت‌هاست حساب خود را از دیگران سوا کرده و احتمالا در همین هفته قهرمانی خود را قطعی می‌کند اما 6 تیم دیگر برای رتبه‌های دوم تا چهارم و کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان رقابت بسیار سینگینی دارند و این در حالی است که 4 تیم از این 6 تیم یعنی رم، یوونتوس، اینتر و میلان در نیمه نهایی دو جام لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند و با قهرمانی می‌‌توانند سهمیه‌ی مستقیم لیگ قهرمانان را بگیرند تا بدین ترتیب سری آ شانس داشتن 5 یا حتی 6 سهمیه را در فصل آتی لیگ قهرمانان داشته باشد.

در حال حاضر لاتزیو با 61 امتیاز دوم، یوونتوس با 59 امتیاز سوم، میلان با 56 امتیاز چهارم، رم با 56 امتیاز پنجم، اینتر با 54 امتیاز ششم و آتالانتا با 52 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند.

اما آث میلان پیولی مدافع عنوان قهرمانی سری آ در این فصل استاندارد جدیدی در گرفتن نتایج سینوسی ارائه کرده و تا اینجای فصل سوپرجام ایتالیا را به اینتر واگذار کرده و در جام حذفی نیز حذف شده است اما در لیگ قهرمانان در نیمه نهایی باید با اینتر مصاف دهد و در لیگ نیز به دنبال کسب سهمیه است.

جیالوروسی پایتخت‌نشین اما با هدایت مورینیو پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ کنفرانس اروپا در این فصل به دنبال گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان در سری آ و البته قهرمانی در لیگ اروپا و با همان جام یوفا است که در نیمه نهایی باید به مصاف لورکوزن ژابی آلونسو شاگرد سابقش در رئال و البته سردار آزمون برود.

روسونری در 5 بازی اخیر سری آ 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت داشته است و جیالوروسی نیز 3 برد و 2 باخت را ثبت کرده است؛ اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402 را از ساعت 19:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402
پخش زنده رم و میلان 9 اردیبهشت 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا