خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور قالیباف کتاب ۲۸ میلیاردی را تکذیب کرد

شهرام گیل آبادی مشاور قالیباف شهردار سابق تهران گفت: اظهار نظر خانم امانی عضو شورای شهر تهران در مورد هزینه چاپ گزارش عملکرد شهرداری تهران کذب است.

به گزارش تسنیم، در پی اظهار نظر «شهربانو امانی» عضو شورای شهر تهران در باره‌ی چاپ سه جلد کتاب گزارش عملکرد شهرداری تهران و هزینه‌ای بالغ بر 28 میلیارد تومان، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل در دوره قالیباف ضمن اعلام کذب بودن این مطلب گفت: این عضو محترم شورا یا نمی‌داند 28 میلیارد تومان چقدر است یا با اینگونه فعالیت‌ها آشنا نیست یا از سر نا آگاهی و با زاویه سیاسی فقط خواسته حرفی بزند.

وی گفت: کل بودجه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با تمام فعالیت‌های گسترده آن در زمان قالیباف به 9 میلیارد تومان هم نمی‌رسید.

گیل آبادی خاطرنشان کرد: اعضا محترم شورا و نمایندگان مردم باید در اظهارات خود وجه انصاف وکارشناسی را رعایت کنند و تمام انرژی خود را مصروف خدمت به مردم کنند.

وی در پایان ضمن مفروض دانستن حق پیگیری حقوقی و قضایی در این باره اعلام داشت: چنین اخبار کذبی نمی‌تواند خدمات گسترده در زمان شهردار سابق را مخدوش کند و مردم را در این خصوص بهترین معیار و ملاک ارزیابی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا