خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی نشستن علی لاریجانی کنار خاتمی در جماران

حضور همزمان و در کنار هم سیدمحمد خاتمی و علی لاریجانی در مراسم عزاداری محرم در حسینیه‌ی جماران که تصاویر آن پخش شده است، برداشت‌ها و واکنش‌هایی را برانگیخته است.

به گزارش انصاف نیوز، «حمید رسایی» نماینده‌ی تندروی اصولگرا که در آخرین انتخابات مجلس ردصلاحیت شده است، با بازنشر عکس آن نوشت: «امشب حسینیه جماران. برخی از بودن لاریجانی در کنار خاتمی تعجب کرده‌اند! تعجب ندارد، لاریجانی در اوج فتنه و کودتای سال ۸۸ حاضر به صف بندی در برابر این جماعت نشد، چرا حالا این کار را بکند؟»

«داوود حشمتی» روزنامه نگار نیز در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی این عکس با عنوان «اهمیت نشستن لاریجانی کنار سیدمحمد خاتمی» نوشت:

بلافاصله بعد از حضور علی لاریجانی و علی عسگری در مراسم عزاداری محرم در جماران این تصاویر به طور گسترده در فضای مجازی دست به دست شد.

کاربران شبکه‌های مجازی اهمیت آن را دریافته بودند. نشستن در کنار کسی که علاوه بر فتنه‌گر معرفی شدن ممنوع التصویر و ممنوعیت‌های فراوان دیگری دارد. اما از سوی دیگر در چهار انتخابات اخیر توانسته به طور بی سابقه‌ای تاثیرگذار اصلی و پشت پرده باشد. آن هم با فرستادن کلیپ‌های چند دقیقه‌ای.

سوال این است: آیا علی لاریجانی به صورت اتفاقی در کنار سیدمحمد خاتمی قرار گرفته است؟ او به طور حتم می‌دانست مراسمی که در جماران و در نزدیکی منزل سیدمحمد خاتمی و با میزبانی بیت امام برگزار می‌شود، خاتمی را در صدر آن خواهد دید. لاریجانی چه با دعوت به این مجلس رفته باشد، و چه اتفاقی، اما می‌دانست که در این جلسه ممکن است نه فقط خاتمی بلکه بسیاری از اصلاح طلبان دیگر را نیز ملاقات کند. برای همین معتقدم با آمادگی کامل به این مجلس پا گذاشته و از انتشار تصاویرش نیز ناراحت نخواهد بود.

مدت‌هاست بحث حضور علی لاریجانی به عنوان گزینه‌ی انتخابات سال 1400 شنیده می‌شود. اصولگرایانی که در نزدیکی لاریجانی حضور دارند، متوجه شده‌اند که برای پیروزی در انتخابات اگر نتوانند روی کمک خاتمی حساب کنند، دست کم ناچارند مراقب مخالفت او و طیف نزدیک به وی باشند.

حرکت‌های لاریجانی را باید رصد کرد. از همین امروز، تا شش ماه مانده به انتخابات سال 1400. او هیچ کاری را بدون رسیدن به آن هدف انجام نمی‌دهد. به خبری که محمدرضا خاتمی هفته‌ی گذشته در مورد همراهی لاریجانی در موضع رفع حصر داد هم باید توجه کرد. لاریجانی تلاش می‌کند، تا خودش را به لیست برنده نزدیک کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مگر مرزبندی نکردن مورد ادعای این حمید رسایی هم برای انتخابات بود ، ظاهرا وجود کمی تا قسمتی انصاف در جریان اصولگرایی این دوستان را سر در گم کرده است !

    6
    1
    1. ریز ماجرای این عکس رانادری نوشته توسایتها هم اومده. دامن عسگری از این اتهام مبراست.
      ولی می خوام بگم ببین خدایی که در کمینگاه نشسته چطور یه رییس جمهور غیر شفاف وچند پهلو گو که پشت نجابت ریاست طلبانه اش نشسته رابایک فتنه رسوا می کنه که نشستن کنار او از دید متدینین گناه نابخشودنی محسوب میشه خدایا از عدم شفافیت ونفاق به تو پناه می بریم.

  2. یادم نمی رود، زمانی آقای علوی ، وزیر اطلاعات کنار سید اصلاحات قرار گرفته بود، و مورد فشار رسانه های محافظه کار اقتدارگرا قرار گرفته بود، منفعلانه حرف هایی زده بود!! در حالی که می توانست بگوید، فردی که کنارش نشسته ام، مورد اعتماد ملک و ملت است و رییس جمهور سابق و…

    2
    1
  3. رسایی توسط افرادی ردصلاحیت شدکه اتفاقا همفکرخودش هستند.امثال رسایی انتظاردارند همه دنیا راازمردمک چشم آنها ببیند.

    5
    1
    1. چرا اصلاح طلبان فقط سایت های زنجیره ای وکانال دارند حتی یک گروه تلگرامی در کل ایران ندارند؟ بزن در رو هستند؟
      منتظر چاپ نظرم نیستم. خداحافظ.

  4. باتوجه به ممنوعیت های چند لایه وممنوع التصویری دکتر سیدمحمدخاتمی!؟لذا بااین حال پایگاه اجتماعی و ارای ایشان حتی باپخش یک کلیپ دقیقه ای باعث حمایت گسترده و پیروزی کاندیده های مورد نظرایشان می باشد!؟واقعاموجب شگفتی وحیرت چنین شخصیتی باممنوعیت های فوق مواجه گردد!!

  5. چطوره ایت الله امامی کاشانی که به انتخاب رهبر امام جمعه تهران هست رو هم مورد بازخواست قرار بدن چون با خاتمی احوالپرسی کرده!

    5
    1
  6. مرگ بر ضدولايت فقيه و لعنت بر فتنه گران خصوصا خاتمي […]و سرسپرده امريكا وانگليس

    3
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا