خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اختتامیه نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» با حضور الهام فخاری

نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» با حضور «الهام فخاری» از اعضای شورای شهر تهران و دیگر هنرمندان به اجرای خود خاتمه داد.

به گزارش انصاف نیوز این نمایش که اثر برگزیده رپرتوار گروه فیلم و تئاتر «و ناگهان» بود. در طول پنج شب اجرای خود در تماشاخانه پایتخت پذیرای هنرمندانی چون پرويز پورحسينى، اصغر همت، محمد ابراهیمیان، دکتر محمود عزیزی، دكتر محمدرضا خاكى، دكتر مسعود دلخواه، دكتر مجيد گياهچى،  رضا آشفته، اصغر نورى، شوكا حسينى، اسماعیل میهن دوست، ذبيح افشار، حسن تسعيرى، رامونا شاه، سالار خمسه، ناصر آويژه، راسخ راد و …. بود و مراسم اختتامیه این نمایش با حضور الهام فخاری برگزار شد.

«روزبه حسینی» سرپرست گروه «و ناگهان» دراین مراسم ضمن تقدیر از حضور الهام فخاری این نمایش را به «دکتر عزیزی» و «محمد ابراهیمیان» تقدیم کرد.

گفتنی است نمایش «من در پوست شیرم نمی‌گنجم» به کارگردانی صبا آزادی که در رپرتوار اقتباسی سه نمایش اقتباسی از گروه و ناگهان، مورد تقدیر تماشاگران در بخشهای کارگردانی و بازیگری زن قرار گرفته بود و همچنین از سوی هیأت داوران: رؤیا نونهالی، عادل بزدوده، سعید اسدی، رامتین شهبازی، اکتای براهنی و محمد امیریاراحمدی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده بود، با نظر مساعد و تشویق‌گر دکتر فرهاد مهندس‌پور و همکاری مدیریت تماشاخانه پایتخت، راهی بخش به علاوه‌ی فجر شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا