خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای «پایتخت‌»های بعدی پیش‌بینی نداریم

یکی از نویسندگان سریال «پایتخت3» با بیان اینکه گروه تولید مدتی است که به تهران بازگشته‌اند، گفت: متن سریال «پایتخت3» همچنان در کنار تولید، در حال نگارش است و اکنون مشغول نگارش قسمت نهم و دهم مجموعه هستیم.
به گزارش انصاف نیوز، حسن وارسته با بیان اینکه سعی می‌شود برای سری سوم «پایتخت» یک طنز فاخر به نگارش دربیاید به خبرنگار ایسنا گفت: تمام تلاشمان این است که نگارش متن سری سوم از سریال «پایتخت» به بهترین شکل انجام شود تا در نهایت یک طنز فاخر تحویل بینندگان بدهیم؛ ضمن اینکه سعی می‌کنیم قصه‌هایی را در سری سوم متولد کنیم که مردم دوست داشته باشند و در عین حال قصه‌های مردمی و باورپذیر به تصویر کشیده شود.
وی همچنین عنوان کرد: خانواده‌ی «نقی معمولی» در سری سوم از مجموعه «پایتخت» این بار هم با مشکلات و مسائل متعددی دست و پنجه نرم خواهند کرد؛ ضمن اینکه بیشتر تاکیدمان در «پایتخت 3» نشان دادن حمایت خانواده‌ها از یکدیگر و قوم و خویش خود و همچنین امید و تدبیر در فیلمنامه‌ی کار است، در عین حال هم تاکید زیادی بر مقام و منزلت خانواده‌ها بدون شعارزدگی خواهیم داشت. همچنین در کنار تمام این مسائل همچنان حرمت شخصیت‌هایمان در «پایتخت 3» حفظ خواهد شد.
وارسته در ادامه صحبت‌هایشان درخصوص پایان سریال «پایتخت 3» و ادامه‌دار بودن قصه‌ «پایتخت» به ایسنا گفت: از حالا برای «پایتخت‌»های بعدی پیش‌بینی نداریم؛ چرا که استقبال مردم است که مشخص می‌کند برای «پایتخت» چه اتفاقی خواهد افتاد.
نویسنده سریال «پایتخت 3» در پایان با اشاره به روند قصه‌ی این مجموعه در شهر تهران خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش از این از سوی تهیه‌کننده اعلام شد که گروه «پایتخت» دیگر به ترکیه سفر نخواهند کرد، مابقی ماجرا فقط در شهر تهران می‌گذرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا