خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درد دل یک رزمنده با نماینده مجلس: بمان خانه و استراحت کن!

نماینده فراکسیون ولایی در صحبت‌های از رئیس‌جمهور به دلیل سخنرانی شایسته در سازمان ملل تشکر کرد. او که در بخشی از صحبت‌هایش نسبت به وضعیت موسسات‌مالی گله کرده بود، با این پاسخ مطهری مواجه‌ شد: قوه قضائیه سریع‌تر رسیدگی کند.

به گزارش خبرآنلاين؛ حسينعلي حاجي عضو فراكسيون ولايي در تذكري ابتدا از سخنان رئيس جمهور در سازمان ملل تشكر كرد و گفت: از مواضع خوب آقاي روحاني در مجمع سازمان ملل و سخنراني در رژه 31 شهريور تشكر مي‎كنم.

او در ادامه گفت: پريشب از فرودگاه اصفهان مي آمدم كه يكي از رزمندگان نزد من آمد و گفت “فلاني كجا مي‌روي؟” گفتم به مجلس مي‎روم، گفت “براي چه مي‎روي؟ نمي‌خواهد بيخود بروي! برو خانه استراحت كن!” من هم پرسيدم چرا؟ او هم جواب داد كه شما مي‌رويد قانوني را تصويب مي كنيد كه اجرا نمي‌شود. اين رزمنده در صحبت‌هاي به بيمه شخص ثالث و كسر خدمت فرزندان رزمندگان اشاره كرد.

حاجي در بخشي ديگر از صحبت‌هايش به مشكل موسسات مالي اشاره كرد و گفت: چند روز است كه سپرده گذاران ثامن الحج و كاسپين مقابل قوه قضاييه تجمع كرده اند؟ اين ها مظلوم واقع شده اند و خيلي مشكل دارند. ما مي‎خواهيم چه كنيم؟ ما اينجا نشسته ايم و قانون تصويب مي‌كنيم ولي پيگيري نمي‎كنيم كه اجرا شود.

مطهري كه رياست مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به اين تذكر گفت: در مورد بحث اولتان يعني اجرا نشدن قانون، خب اين را خود مجلس بايد پيگيري كند و در مورد قانون مربوط به ايثارگران كميته اي تشكيل شده است و درحال پيگيري است.

او در مورد مشكل سپرده گذاران چند موسسه مالي، توضيح داد: بحث موسسات مالي هم به قوه قضائيه رفته است و اين قوه بايد هر چه زودتر نتيجه را اعلام كند. اما متاسفانه در اين مواقع ديده‎ايم كه ارسال مواردي ذيل عنوان ماده 236 با تأخير در قوه قضائيه رسيدگي مي شود. از قوه قضائيه مي خواهيم سريعتر رسيدگي كند و اگر اينگونه نباشد مجلس مجبور است راه ديگري را دنبال كند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مگر می شود یک دولت به مردم خودش انچنان ظلمی نماید که هیچ دولت خارجی حتی صدام ملعون نیز نتوانست ان را انجام دهد و ان به تاراج بردن 4500 میلیارد تومان پول سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین و بدبخت نمودن سپرده گذاران ان در روز روشن می باشد. جالب است که تازه این سپرده گذاران را در طی این یک سال با مغلطه های فراوان و دروغهای بیشمار تحت فشار روحی بسیار شدیدی گذاشته است که به سکته و مریضی های سخت و ناراحتی های روحی و حتی مرگ شماری از سپرده گذاران منجر شده است . بدتر از ان این است که مردمی را که در شعب دارای تابلوی کاسپین و با قرارداد و مهر و امضا کاسپین و دفترچه کاسپین سپرده گذاری کردند و حتی تائید بانک مرکزی را در زمان سپرده گذاری داشتند سپرده گذار تعاونی منحله فرشتگان می نامد و اصلا هم توجه نمی کند که تعاونی فرشتگان در سالهای 92 و 94 در دو نوبت توسط بانک مرکزی منحل شده بود و مردم سپرده گذار در سال 95 در موسسه مجاز کاسپین در شعب با تابلوی کاسپین حتی بسیاریشان اسم این تعاونی را قبلا نشنیده بودند و تابلوهای قبلی شعب نیز ارمان ایرانیان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا