خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روند طاقت فرسای ثبت نام دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی

روند کند ثبت نام مقاطع مختلف، برخورد نامناسب و پاسخگو نبودن مسوولان دانشکده شریعتی موجب معطلی و اعتراض برخی از ثبت نام کنندگان ورودی امسال این دانشگاه شده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، یکی از این ثبت نام کنندگان در این باره به خبرنگار انصاف نیوز گفت: دیروز و امروز مهلت ثبت نام کارشناسی ناپیوسته‌ی دانشکده شریعتی بود، اما روند بسیار کند این دانشگاه برای ثبت نام کنندگان دردسرساز شده است. از ساعت هشت صبح تا عصر تعداد تقریباً زیادی از این ثبت نام کنندگان در صف و زیر آفتاب معطل شده و برای مثال در عرض سه ساعت بیشتر از ده نفر وارد ساختمان نمی‌شوند. این درحالی است که کلاس‌ها از فردا آغاز می‌شود.

به گفته این متقاضی ثبت نام در دانشکده شریعتی، افرادی که به این موضوع اعتراض می‌کنند نیز پاسخ دقیق و مناسبی دریافت نمی‌کنند: اعتراض ما با این پاسخ مواجه می‌شود که «چرا سر و صدا می‌کنید؟»، از دیروز نوبت ثبت نام اسم‌های «الف» تا «سین» بود و امروز از «سین» تا آخر ثبت نام کرده‌اند و وضعیت آزار دهنده و بلاتکلیفی است. وقتی بچه‌ها اعتراض می‌کنند مسوولان اسم آنان را می‌پرسند و معلوم نیست پس از این برای آنها چه مشکلی پیش بیاید.

به گفته‌ی این فرد هیچ توجهی از سمت مسوولان این دانشکده به اعتراضات صورت نمی‌گیرد: همه چیز به هم ریخته است و هیچکس از مسوولان در هنگام ثبت نام به درستی با دانشجویان همکاری نمی‌کند، گاهی هم مدارک را می‌گیرند که ثبت نام برای بعدا انجام شود و به نظر می‌آید برخی بلاتکلیف مانده و موفق به ثبت نام نهایی نشده باشند.

به گفته‌ی این متقاضی ثبت نام در دانشکده شریعتی، این مشکل در زمان کاردانی نیز وجود داشته و تنها منحصر به این دوره نبوده است. از طرفی آن طور که گفته می‌شود ثبت نام این دانشکده برخلاف ادعای مسوولان این دانشگاه، سیستمی نیست و این فرایند تماماً به صورت کاغذی است.

دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران تهران (شریعتی) در سال 1361 تأسیس شده و در هرسال تحصیلی 2000 دانشجو را در 31 رشته مختلف می‌پذیرد.

روند طاقت فرسای ثبت نام دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی

روند طاقت فرسای ثبت نام دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی

روند طاقت فرسای ثبت نام دانشکده فنی و حرفه‌ای شریعتی

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا