خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود گردشگران به اصفهان ممنوع شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، با استقرار در این ایستگاه‌ها و با همکاری پلیس‌راه، ضمن راهنمایی مسافران و جلوگیری از ورود آن‌ها به شهر، گردشگران مشکوک به بیماری کرونا را به مراکز قرنطینه منتقل می‌کنند.

ایسنا نوشت: ۲۴ اسفندماه، نشست ستادهای اجرایی خدمات سفر و مبارزه با بیماری کرونا به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد و عباس رضایی در این نشست گفت: در نوروز ۱۳۹۹، اصفهان مقصد مناسبی برای سفر نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا نمی‌توانیم در نوروز پیش رو، میزبان مناسبی برای هم‌وطنانمان در اقصی نقاط استان اصفهان باشیم.

رضایی تأکید کرد: شرمنده مردم هستیم و از گردشگران معذرت‌خواهی می‌کنیم، زیرا مردم استان اصفهان به میهمان‌نوازی شهرت دارند، اما برای حفظ سلامت توأمان شهروندان و گردشگران، امسال هیچ‌یک از تأسیسات گردشگری استان خدماتی به گردشگران ارائه نخواهند کرد.

استاندار اصفهان یادآور شد: با فروکش کردن شیوع این بیماری تلاش می‌کنیم تا به شایستگی، همانند سال‌های گذشته به گردشگران خدمات‌رسانی کنیم.

سیدعلی صالح درخشان، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: از روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه و به‌منظور کنترل ورودی‌های اصفهان، شش ایستگاه پلیس شامل پلیس‌راه شاهین‌شهر، سجزی، مبارکه، فولادشهر، نجف‌آباد و دامنه، برای اعمال محدودیت سفر مشخص‌شده و از ورود مسافران و گردشگران ممانعت به عمل می‌آید.

وی توضیح داد: پرسنل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، با استقرار در این ایستگاه‌ها و با همکاری پلیس‌راه، ضمن راهنمایی مسافران و جلوگیری از ورود آن‌ها به شهر، گردشگران مشکوک به بیماری کرونا را به مراکز قرنطینه منتقل می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا