خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تعیین تکلیف حسین سلاح‌ورزی پس از «هماهنگی با سران قوا»

سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم از تعیین تکلیف حسین سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی پس از «هماهنگی با سران قوا» خبر داد.

سیداحسان خاندوزی گفت: پس از تعیین تکلیف موضوع انتخابات اتاق بازرگانی و هماهنگی نهایی با سران قوا خبر قطعی به اطلاع مردم خواهد رسید.

تسنیم نوشت: «خاندوزی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون بخش خصوصی در شوراهای بالا دستی نماینده‌ای ندارد و رئیس اتاق بازرگانی ایران به جلساتی از جمله شورای پول و اعتبار و… دعوت نیز نمی‌شود،  تصمیم نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در خصوص انتخابات پرحاشیه خرداد ماه اتاق بازرگانی  به کجا رسید، گفت: در آخرین جلسه هیئت عالی نظارت براتاق بازرگانی که برگزار شد دقیقا همین موضوع در دستور کار قرار داشت.

سخنگوی اقتصادی دولت: دستور رهبری معیشت مردم و ثبات اقتصادی را شامل می‌شود

وزیر اقتصاد گفت: البته در خصوص ابطال انتخابات استانی درخواست‌هایی وجود داشت اما وقت اصلی جلسه به موضوع انتخابات رئیس اتاق بازرگانی ایران اختصاص یافت. خود آقای سلاح ورزی در این جلسه حضور داشتند.

عضو شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی گفت: به این ترتیب مستندات نهادهای نظارتی در این جلسه مطرح شد و آقای سلاح ورزی نیز دفاعیاتی را از رویه‌هایی که اتفاق افتاده است، مطرح کرده است.

وی افزود، به جهت اینکه تصمیمی که شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران (با توجه به اختیارات قانونی خود) می‌گیرد هم راستای نظر سایر ارکان نظام باشد، وزیر صمت به نوعی اعلام تنفس کرد تا در جلسه دیگری به نتیجه نهایی (در خصوص تخلفات رخ داده در انتخابات مذکور) برسیم.

وزیر اقتصاد ابراز امیدواری کرد؛ پس از تعیین تکلیف موضوع و هماهنگی نهایی با سران قوا خبر قطعی به اطلاع مردم خواهد رسید»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا