خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضرب و شتم یک دانشجو در بیمارستان امام خمینی

روز یکشنبه دوم مهر یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان امام خمینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ادامه‌ی گزارش «حسن پاکدل» دانشجوی پزشکی ورودی ۹۱ دانشگاه علوم پزشکی تهران که به انصاف نیوز ارسال شده در این باره در پی می‌آید:

«این اتفاق که توسط یکی از پرسنل بیمارستان رخ داد با فحاشی و سپس حمله به دانشجو در سلف بیمارستان صورت گرفت.

سلف بیمارستان امام خمینی تهران که مدت طولانی است که از لحاظ عملکرد ضعیف و نیز بین دانشجویان و پرسنل بیمارستان مشترک است به علت تمام شدن غذا با ازدحام دانشجویان و پرسنل مواجه می‌شود که در این بین یکی از پرسنل در واکنش به سر و صدا و شلوغی محیط ابتدا با دو نفر از دانشجویان درگیری لفظی پیدا می‌کند و سپس به سمت آنها حمله می‌کند و یکی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

یکی از مشکلات بیمارستان آموزشی امام خمینی که مدت طولانی با آن مواجه است عدم مدیریت مناسب سلف بیمارستان و مشترک بودن فضای سلف پرسنل و دانشجویان است».

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. «یکی از مشکلات بیمارستان آموزشی امام خمینی که مدت طولانی با آن مواجه است عدم مدیریت مناسب سلف بیمارستان و مشترک بودن فضای سلف پرسنل و دانشجویان است».
    تعجب می کنم از انصاف نیوز که این خبر را منتشر کرده است! سوء مدیریت و یا رفتار نامناسب یک کارمند یا دانشجو چه ربطی به مشترک بودن فضای سلف دارد؟!! کدامیک از این قشر تافته جدابافته هستند که باید سلف شان جدا شود؟ همه جای دنیا روسا و کارمندان / دانشجویان با اساتید / … غذا می خورند. اینجا اساتید سلف جداگانه دارند؛ پزشکان سلف جداگانه می خواهند؛ خانمها سلف جداگانه می خواهند؛ . . . چه عرض کنم دیگه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا