خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راه اندازی شبکه نوآوری در کشور

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از راه اندازی شبکه نوآوری در کشور خبر داد و افزود: با راه اندازی این شبکه امکان تبادل اطلاعات فراهم می‌شود.

به گزارش سیتنا، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز انجام شد، با اشاره به اینکه ما همگی در جبهه ای مقابل اقتصاد نفتی، در حال مبارزه هستیم، گفت: با وجود اقتصاد نفتی ، فرهنگ نادرستی در کشور شکل گرفته است که باید تلاش کنیم این تفکر اصلاح شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه از پژوهش و تولید دولتی محصول مناسبی به دست نمی آید، خاطر نشان کرد : پژوهش، نوآوری و خلاقیت در بخش خصوصی با انگیزه انجام می شود و نتیجه می دهد و باید بخش دولتی فضا را برای فعالیت این بخش آماده کند.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما در کشور آموزش است؛ افزود: باید طوری برنامه ریزی شود که ما به طور مستمر در حال آموزش و یادگیری باشیم و اگر بتوانیم این الگو را در کشور پیاده سازی کنیم، می توانیم  به موفقیت دست یابیم.

دکتر ستاری از راه اندازی شبکه نوآوری در کشور خبر داد و افزود : با راه اندازی این شبکه امکان تبادل اطلاعات، ایجاد می شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه ICT در کشور، گفت : توسعه این تکنولوژی در کشور بسیاری از رانت ها و فسادها را از بین می برد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به نمونه هایی از هوشمند سازی در حوزه حمل و نقل، تاکید کرد: در برابر توسعه ICT مخالفت هایی وجود دارد اما توسعه این تکنولوژی فواید بسیاری برای کشور دارد و باید به طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا