خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خرید تبلت برای دور زدن تحریم‌ها!

فرزین پورمحبی در مطلب طنزی در خبرآنلاین نوشت:

البته ما جزو دلواپسان نیستیم اما اعتراف می کنیم، بعد از پایان دوره شورای شهر و شهردار تهران و رفتن بعضی از چهره‌های ماندگار در عرصه خلق سوژه‌های طنز، بدجور دلواپس شدیم و نعوذبالله به حکمت و رحمت خداوند شک کردیم که “مبادا من بعد؛ این آب باریکه سوژه‌های طنز، باریک‌تر شود و نان ما جماعت نان به نرخ روز نخورها، آجر!”

اما خوشبختانه شورای شهری ها، همین اول کاری نشان دادند که پای کارند و نخواهند گذاشت سفره جماعت طنزنویس بی نان بماند. آنها گربه را دم حجله کشتند و نیامده شاخ بز – و ایضا حسابشان- را جدا کردند.

با اولین مصوبات شان امیدوار شدیم، لحظات جالب توجهی را سپری خواهیم کرد. یکیش همین مصوبه تعطیلات تابستانی؛ تا به حال رسم بر این بود، کسانی به تعطیلات می رفتند که در اثر خدمتگزاری فراوان نیاز به تمدید اعصاب پیدا می کردند. اما اعضای شورای شهر عزیزمان سنت شکنی جالبی کردند؛ آنها اول کنار دریا رفتند تا با اعصابی تمدید شده به داخل دریای خدمتگزاری شیرجه بزنند!

خرید تبلت های آنچتانی هم شاهکار آینده نگری و دور اندیشی آنها بود چرا که با این اقدام بجا و حساب شده توانستند قبل از اول اکتبر و اجرای تحریم های جدید ترامپ، آنرا دور بزنند! مبارزه با استکبار که شاخ و دم ندارد!

برای آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک هم، دو راه وجود دارد: 1- استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی و لمس مشکلات ترافیکی همشهریان از نزدیک 2- سواری با ماشین شخصی و لمس معظلی بنام رانندگان تک سرنشین از نزدیک… که خوب آنها راه دوم را بگزیدند.

لازم نیست همه گاندی باشند که مثلا با پوشیدن یک گونی به شکل عملی راه حمایت از تولید کنندگان را نشان دهند. بسته به استعداد هر مسئول یکی شعار دادنش خوب است یکی عملش!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا