خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزارت آموزش‌وپرورش به یک «عکس»

در پی درج تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس شهر مشهد در فضای مجازی که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به دنبال انتشار تصاویری از بنرهای تبلیغاتی بازگشایی مدارس در معابر شهر مشهد که حاوی عکس بزرگی از وزیر آموزش و پرورش بود، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی به منظور تنویر افکار عمومی ارائه کرده که در ادامه می‌آید:

«الف: برخلاف آنچه در خبرها آمده است، در تهیه این بنرها ، هیچ سفارشی به شهرداری ارائه نشده و بنرهای مذکور مستقیماً توسط آموزش وپرورش مشهد تهیه و نصب شده است.

ب: تصویر منتشر شده صرفاً یکی از چند بنر تهیه شده توسط آموزش و پرورش مشهد را نشان می دهد و بنرهای دیگر حاوی تصاویر، نمادها و جملاتی از دفاع مقدس، محرم، سخنان مقام معظم رهبری و … بوده که در خبرها به آن اشاره‌ای نشده است.

ج: علی رغم نکات فوق، انتشار این بنر با سیاست های رسانه‌ای آموزش و پرورش و تاکید وزیر محترم تطابق نداشته و اقدامی غیرقابل دفاع است. بدون شک، تمهیدات متقضی در این رابطه برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه صورت خواهد گرفت. همچنین تذکر لازم به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی داده شد.

شایان ذکر است؛ در همایش اخیر مدیران روابط عمومی ستاد و استان ها، یکی از سیاست های رسانه ای این وزارتخانه، «پرهیز از بزرگ نمایی نامتعارف و تملق‌آمیز تصاویر مسئولان و مدیران آموزش و پرورش» و در مقابل، «برجسته سازی نقش ذینفعان اصلی آموزش و پرورش، یعنی دانش آموزان و معلمان» اعلام شده است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا