خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد رئیس نیروهای مسلح آمریکا از خروج این کشور از برجام

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا با اذعان به پایبندی ایران به توافق هسته‌ای، هشدار داد که خروج آمریکا از برجام دیگر کشورها را به هر توافقی با ایالات متحده بی‌میل می‌کند.

به گزارش ایلنا، ژنرال «جوزف دانفورد» رییس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح آمریکا اعلام کرد خروج از برجام، به بی‌میلی سایر کشور‌ها برای امضای توافق با آمریکا منجر می‌شود.

دانفورد گفت که اگر آمریکا از برجام که خود یک طرف آن بوده است، خارج شود، سایر کشور‌ها نسبت به امضای توافق با آن، بی‌میل می‌شوند.

پس از توییت جنجالی «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا که گفته بود رهبر کره‌شمالی «زیاد دوام نمی‌آورد» و سپس پیام وزیر امور خارجه کره‌شمالی مبنی بر این که آمریکا و ترامپ با این کار، اعلام جنگ کردند، کاخ‌ سفید تاکید کرد آمریکا قصد براندازی حکومت کره‌شمالی و حمله به این کشور را ندارد.

اما خبر‌هایی از پرواز بمب‌افکن‌های آمریکا در نزدیکی سواحل کره‌شمالی و استقرار جنگنده‌های کره‌شمالی در سواحل شرقی این کشور، نگرانی بسیاری از کشور‌های منطقه و جهان را برانگیخته است.

دانفورد اما اعلام کرد که فعالیت‌های نظامی کره‌شمالی به هیچ‌وجه منعکس کننده فضای تحریک‌آمیز سیاسی موجود نیست.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که بهترین راه برای مقابله با کره‌شمالی، مذاکره است اما اگر آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران خارج شود، کر‌ه‌شمالی و مقام‌های این کشور از مذاکره برای توافق با آمریکا نا‌امید می‌شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا