خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلیل اصلی اخراج آنچلوتی از بایرن مونیخ فاش شد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ دلیل اصلی اخراج کارلو آنچلوتی را فاش کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی اکسپرس، شکست سنگین سه بر صفر بایرن مونیخ برابر پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی بایرن از کار برکنار شود.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن درباره اخراج آنچلوتی گفت: یک مربی نمی‌تواند با بازیکنان باتجربه تیمش مانند دشمن رفتار کند. آنچلوتی چنین فضایی را در تیم به وجود آورده بود. یک ضرب المثل وجود دارد و آن اینکه دشمنی که در خانه تو است بسیار

خطرناک‌تر از سایر دشمنان است. آنچلوتی بازیکنان بایرن را به دشمن خود تبدیل کرده بود و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم و او را از کار برکنار کردیم.

او ادامه داد: آنچلوتی در دیدارهای اخیر بایرن به ۵ بازیکن اصلی و تاثیرگذار تیم بازی نمی‌داد و ما نتوانستیم چنین شرایطی را تحمل کنیم.

آنچلوتی در دیدار برابر پاری سن ژرمن به مت هوملس، بواتنگ و ریبری فرصت بازی نداد و آرین روبن و کومان را هم به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ بعد از اخراج از هدایت باواریایی‌ها پیامی را منتشر کرد.

کارلو آنچلوتی یکی از سرشناس‌ترین و بهترین مربیان جهان است؛ با این حال او نتوانست در بایرن مونیخ نتایج رضایت بخشی به دست آورد و در نهایت از کار برکنار شد.

بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی را برای برابر پاری سن ژرمن متحمل شد و همین بهانه مناسبی بود تا سران بایرن به فکر مربی دیگری باشند.

او بعد از اخراج از هدایت بایرن در صفحه اجتماعی خود نوشت: افتخار می‌کنم که بخشی از تاریخ باشگاه بزرگ بایرن مونیخ بودم. می‌خواهم از باشگاه، بازیکنان و هواداران بایرن تشکر کنم.

آنچلوتی گزینه اصلی هدایت میلان است و به احتمال خیلی زیاد هدایت این تیم ایتالیایی را برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا