خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری مدیر کانال تلگرامی نذری یاب در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری مدیر متخلف کانال تلگرامی نذری یاب در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ مختار شیرمحمدی گفت : متهم انگیزه خود را از ایجاد اختلال و بی نظمی در ترافیک شهر ، هیئت و دسته های عزاداری و ایجاد مزاحمت و سر کار گذاشتن شهروندان اعلام کرده است .

وی اظهار کرد: متهم کانالی تحت عنوان اینجا زنجان است ایجاد و در ماه محرم سال جاری به بهانه اطلاع رسانی در خصوص پخش نذری به دروغ شهروندان را سر کار گذاشته و قصد داشته از این طریق ایجاد بی نظمی و مزاحمت کند .

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: متهم به نام ” ع – ا ” ساکن زنجان با اقدامات فنی پلیس فتا شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضا به محل اختفای وی اعزام و متهم را دستگیر کردند.

شیرمحمدی تاکید کرد: متهم پس از مواجهه شدن با قرائن و شواهد موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت به عنوان مدیر کانال جهت اطلاع رسانی پخش نذری در سطح شهر به صورت غیر قانونی اقدام به اخذ شماره خط اعظای محل های که به هیچ عنوان محل پخش نذری نمی باشند را اطلاع رسانی می کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بزهکار در شبکه مذکور اقدام به درج آگهی کذب و آگهی نذری قلیان در زنجان می کرد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا