خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر علوم تا هفته آینده معرفی شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر علوم بزودی معرفی شود.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز ابراز امیدواری کرد که همزمان با مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور دکتر روحانی برگزار می‌شود و حداکثر طی هفته‌ی آینده، گزینه‌ی پیشنهادی تصدی وزارت علوم معرفی شود.

وی همچنین درباره‌ی تأخیر در معرفی وزیر علوم، گفت: خود ما نیز علت تعلل رییس‌جمهور را نمی‌دانیم و همین پرسش برای ما هم پیش آمده است و امیدواریم حداقل بعد از این همه تعلل، آقای روحانی در معرفی وزیر همسو با نظر نمایندگان، جامعه‌ی علمی کشور و دانشجویان گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کند.

این نماینده مجلس با اشاره به گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت علوم، اظهار کرد: چیزهایی در فضای عمومی منتشر می‌شود و گمانه‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد و فراکسیون امید نیز ممکن است یکسری گزینه‌ها در این باره به رییس‌جمهور داده باشد که بیشتر بصورت پیشنهادی بوده است.

در حالی مراسم آغاز سال تحصیلی روز شنبه پانزدهم مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که هنوز خبری از معرفی وزیرعلوم نیست؛ تعلل روحانی در معرفی وزیر علوم موجب شد که علی مطهری، نایب رییس مجلس در روز یکشنبه دوم مهرماه واکنش نشان دهد.

او گفت: رییس‌جمهور موظف است حداکثر دو هفته پس از مراسم تحلیف تمامی وزرا را به مجلس معرفی کند، بنابراین در این زمینه تخلف شده است.

نماینده شیراز: تأخیر در معرفی وزیر علوم تبعات بیشتری دارد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا