خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با معروف ترین هتل های ۴ ستاره یزد آشنا شوید

رپورتاژ آگهی

سفر به یزد و اقامت در هتل های چهار ستاره این شهر، تجربه‌ای متفاوت و خاطره‌انگیز برای تمام عمر است. حال‌وهوایی که در هتل های شهر یزد در جریان است را در هیچ جای دنیا نمی‌توان پیدا کرد. هتل های چهار ستاره شهر یزد بهترین انتخاب برای داشتن خدماتی بی‌نظیر در ازای هزینه معقول هستند. با ما برای آشنایی با بهترین هتل های یزد همراه باشید.

هتل تهرانی

یکی از هتل های چهار ستاره باکیفیت شهر یزد «هتل تهرانی» است. یکی از افتخارات این هتل آن است که در همایشی با عنوان برگزیدگان صنعت هتلداری و کیفیت غذا، توانسته است موفق به دریافت جایزه بهترین هتل در این زمینه شود. این امر نشان دهنده این است که مسافران مقیم در آن، با کیفیت مطلوبی روبه‌رو خواهند بود.

این هتل با موقعیت جغرافیای خوبی که دارد، امکان دسترسی مسافران به برخی از مکان های تاریخی شهر یزد، ازجمله باغ دولت آباد، مسجد جامع یزد و میدان امیر چخماق را فراهم کرده است. پرسنل مجرب و حرفه ای این هتل، میزبان‌های بسیار خوبی برای پذیرایی از مسافران هستند.

هتل ارگ جدید

«هتل ارگ جدید» بافتی کاملاً مشابه با بافت شهری یزد دارد. دیوارهای این هتل از آجر و کاهگل تشکیل شده‌اند و یک بنای سنتی و قدیمی را رقم زده‌اند. فاصله هتل ارگ جدید تا مرکز شهر یزد، تقریباً ۱۰ دقیقه است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل می‌توان به مواردی همچون سوییت‌های vip زیبا، فضای ورزشی، کافی‌شاپ داخل حیاط مرکزی و فروشگاه صنایع دستی و سنتی اشاره کرد. این امکانات نشان می‌دهند که هتل ارگ جدید به‌عنوان یک هتل چهار ستاره، از امکانات رفاهی قابل قبولی برخوردار است.

هتل راه و ما

«هتل راه و ما» یکی دیگر از هتل های چهار ستاره شهر یزد است که در فاصله ۱۵کیلومتری از فرودگاه این شهر قرار دارد. این مکان از موقعیت جغرافیایی مطلوبی برخوردار است؛ به این صورت که از هتل راه و ما تا برخی اماکن تاریخی راهی نیست. همچنین با اقامت در این هتل، به‌راحتی می‌توان به ‌بازار دسترسی پیدا کرد.

هتل داد یزد

همان‌طورکه می‌دانید، شهر یزد به بافت تاریخی و شگفت‌انگیز خود مشهور است. حال تصور کنید این بافت تاریخی و سنتی را در قالب یک هتل ببینید؛ «هتل داد» یکی از زیباترین و بهترین هتل های یزد است که در مجاورت برخی از نمادهای زیبای شهر قرار دارد. ازجمله مکان‌های تاریخی که در همسایگی این هتل زیبا قرار دارند، می‌توان به آتشکده زرتشتیان، مسجد جامع، موزه آب، زندان اسکندر و محله تاریخی فهادان اشاره کرد.

اتاق های هتل داد در انواع یک، دو، سه و چهارتخته آماده پذیرایی از مهمان‌ها هستند. همچنین در این هتل زیبا، اتاق ماه عسل و رویال سوئیت هم وجود دارد که از امکانات مدرن برخوردار هستند. هتل داد با داشتن دو رستوران، کافی‌شاپ، کافه، مجموعه آبی، خشک‌شویی، فروشگاه صنایع دستی یزد، اینترنت رایگان، پارکینگ و خدمات تاکسی سرویس، یک اقامتگاه لوکس به‌شمار می‌رود.

طراحی سنتی این مجموعه یکی از منحصربه‌فردترین هتل ها در ایران را رقم زده است. استراحت و وقت‌گذرانی در حیاط و پشت بام هتل داد می‌تواند لحظات خاطره‌انگیزی برای شما بسازد.

هتل باغ مشیرالممالک

این باغ زیبا مربوط به اواخر دوره قاجار است؛ اما بعد از آن در دهه ۷۰ تغییر کاربری داد و به یک هتل زیبا و دلنشین تبدیل شد. «هتل مشیرالممالک» در حاشیه شهر قرار دارد؛ اما موقعیت جغرافیایی آن به‌گونه‌ای است که امکان دسترسی به مرکز شهر را برای مسافران فراهم می‌کند.

همان‌طورکه از اسم این هتل پیداست، محوطه اصلی آن را یک باغ زیبا به همراه فواره و نهرهای آب تشکیل می‌دهد. به همین دلیل خود این هتل به‌عنوان یکی از جاذبه های تفریحی شهر یزد به‌حساب می‌آید. ناگفته نماند که این مکان در فهرست آثار ملی کشورمان به ثبت رسیده است.

هتل موزه فهادان یزد

اگر می‌خواهید برای چند روز در حال‌وهوای دوره قاجار غرق شوید، «هتل موزه فهادان» بهترین انتخاب است. این مکان چشم‌نواز در مرکز شهر قرار گرفته و قدمتی نزدیک به ۲۵۰ سال دارد. معماری قدیمی هتل موزه فهادان چشم هر بیننده‌ای را محصور خود می‌کند. جالب است بدانید که این مکان اولین هتل موزه‌ی به‌ثبت رسیده در کشورمان است.

مجموعاً ۳۰ اتاق در هتل موزه فهادان آماده پذیرفتن مهمان است. برجسته‌ترین ویژگی این هتل، جذابیت بصری آن است. اگر قصد دارید یک سفر تفریحی به شهر یزد داشته باشید، این هتل یکی از بهترین هتل های یزد است که می‌توان پیشنهاد کرد.

هتل آنتیک ملک التجار

این هتل در خانه‌ای تاریخی قرار دارد که متعلق به دوره قاجار بوده و زیبایی‌های معماری این دوره را به ارث برده است. دیوار اتاق‌های این هتل توسط نقاشان شیرازی نقاشی شده و به ‌همین دلیل هریک از اتاق‌های آن یک اثر هنری به‌حساب می‌آیند.

«هتل آنتیک ملک التجار» به‌عنوان اولین هتل خشتی در جهان شناخته می‌شود. با اقامت در آن علاوه‌بر تجربه لحظات به‌یادماندنی، از یک سازه منحصربه‌فرد دیدن کرده‌اید. اگرچه هتل آنتیک ملک التجار یک بنای قدیمی به‌حساب می‌آید، اما در اتاق‌های ‌ vip آن می‌توانید امکاناتی مدرن ازجمله جکوزی را مشاهده کنید.

هتل آواسا

هتل آواسا یکی دیگر از هتل های چهار ستاره شهر یزد است که در نزدیکی بافت تاریخی قرار دارد. این هتل هم مانند سایرین در مجاورت برخی از اماکن تاریخی شهر واقع شده است. در هتل آواسا ۲۷ اتاق قرار دارد که با امکانات مناسب رفاهی، آماده پذیرایی از مسافران این شهر هستند.

رزرو هتل در یزد با فلای تودی

سفر به یزد به‌مثابه قدم گذاشتن در قسمتی از تاریخ و سفر در زمان است. هتل های یزد درست همان حال‌وهوای سنتی این شهر را دارند و اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زنند. استراحت در این هتل ها آرامشی را برای مسافران به‌همراه دارد که به علت مشغله‌های زندگی مدرن، آن را از دست داده‌اند.

اگر شما هم شیفته این شهر سنتی و هتل های بی‌نظیر آن هستید، می‌توانید همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کرده و یک اتاق دلنشین در یکی از هتل های چهار ستاره این شهر رزرو کنید.

فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های سفر و گردشگری کشور است که شما می‌توانید برای رزرو هتل و خرید بلیط به مقاصد داخلی و خارجی، روی آن حساب کنید. این مجموعه همچنین از امکان بیمه مسافرتی هم برخوردار است؛ بنابراین شما می‌توانید سفر امن و راحتی را با فلای تودی تجربه کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا