خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ساره بيات: با رضا قوچان‌نژاد احساس محرميت مي‌‍كنم [+فيلم]

شب گذشته (14 مهرماه 96 ) مراسم اکران مردمی فیلم زرد با حضور ساره بیات در سینما قدس در حال برگزاری بود که حضور پدر خانمبازیگر به همراه رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی و ترتیب دادن جشن تولدی برای ساره بیات ، این بازیگر سریال عاشقانه را حسابی غافلگیر کرد.

سایت نمناک نوشت: جشن تولد 38 سالگی ساره بیات با حضور همسر خواهرش و اظهارات جنجالی که در خصوص محرمیت با رضا قوچان نژاد مطرح شد شب پرحاشیه ای بود.

ساره بیات در جشن تولد 38 سالگی خود اظهاراتی جنجالی پیرامون مسئله محرمیت خود با رضا قوچان نژاد مطرح میکند که این مراسم را بسیار حاشیه دار میکند.

64564564564

ساره بیات در کنار رضا قوچان نژاد و علی ضیاء

ساره بیات در سالروز تولدش در مراسم اکران فیلم زرد از پدرش قدردانی کرد و از حضور رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی اظهار خوشحالی کرد و از آقای کیروش برای اجازه دادن به دو لژیونر تیم ملی برای حضور در این مراسم بسیار تشکر کرد .

این خانم بازیگر درباره ماجرای بغل کردن رضا قوچان نژاد که حواشی زیادی برای او در پی داشت گفت :میگفتند که شوهر خواهر شبیه برادر است اما به نظر من شوهر خواهر شبیه برادر نیست و به نظر من وقتی خواهرت را که پاره تنت هست به مردی میسپاری حسی که نسبت به او داری فقط شبیه حس پدرانه است و رضا مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست. عکسی که من با رضا داشتم و در آن دست دور گردن هم انداخته بودیم با واکنش های مردم روبرو شد و من همینجا باید بگم که من با رضا چون شبیه دستهای پدرم هست احساس محرمیت میکنم و امشب به احترام شما او را بغل نکردم و همه شوق و ذوقم را درون خودم فرو ریختم و فقط میگویم که رضای عزیزم خیلی خوش اومدی…

فیلمی از اظهارت جنجالی ساره بیات درباره بغل کردن رضا قوچان نژاد

انتهاي پيام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام من پسری چهل ساله هستم که به علت فقر مالی توانایی ازدواج ندارم اما خیلی دوست دارم می خواستم بدانم آیا خانم ساره بیات که به یک نامحرم … محرم هستند آیا حاضر می شوند من را هم در آغوش بگیرند با تشکر

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا