خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخی به توییت تاج زاده در نقد موضع فرمانده سپاه

«حمزه غالبی» مسوول جوانان ستاد میرحسین موسوی به توییت «مصطفی تاج زاده» از فعالان اصلاح طلب که به موضع قاطع روز گذشته‌ی فرمانده سپاه واکنش نشان داده بود، پاسخی معنادار داد.

به گزارش انصاف نیوز، تاج زاده توییت کرده بود: «این سخن که «در نظر داریم مسایل منطقه را در جایی غیر از میز مذاکره حل کنیم»، معنایی جز این ندارد که گوینده تنها راه حل مسایل منطقه را جنگ می‌داند».

غالبی در پاسخ به او نوشت: «ما اصلاح‌طلب‌ها هنوز نفهمیدیم کسی که مشتش خالی فقط برای تسلیم شدن می تونه مذاکره کنه. امنیت کشور را بچه مثبت بودن نمی شه حفظ کرد!»

تعدادی از واکنش‌ها به توییت حمزه غالبی به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز در پی می‌آید:

ابوالفضل: بله باید با مشت پر و اهرم فشار مذاکره کرد ولی مساله اینه که با قداره کشی هم فقط بهانه میدی طرف مقابلت برای توجیه جهانی

آرته: بحث نفهمیدن نیست. تاجزاده قبلا به صراحت گفته که برای امتیاز گرفتن در داخل از جمهوری اسلامی باید در عرصه‌ی خارجی ضعیف بشه. این ذهنیت به نظر من هم غلطه هم خائنانه

رگول: تاجزاده اینجا می گه مشتت رو خالی کن؟ یا توان نظامی نداشته باش؟ چرا مدل صداوسیمایی نقدش می کنی؟ مغالطه پهلوان پنبه؟ فقط به قصد قربت به نظام؟

ابراهیم: تو مذاکرات برجام مشتمون خالی بود ولی تسلیم هم نشدیم. مشت اونایی خالی که عقل شون هم خالیه …. میخوای چرت بگی نگو ما اصلاحطلب‌ها

امین: اگه تو برجام مشتمون خالی بود که اصلا مذاکره ای صورت نمی گرفت از غنی سازی بیست درصد تا بمب اتم راه درازی نیست. دنیا جنگله قوی نباشی میخورنتون همین

سجادی: احسنت به شما حمزه جان این امر بدیهی ست که اصلی ترین عامل بازدارنده جنگ و تضمین صلح و ثبات ایجاد یک نوع توازن قوا با حفظ اقتدار نظامی است

یک عدد: آقای غالبی خیلی تغییر کردید. طوری شده؟

محمد: نكته ي مشترك موضوع  تاكيد بر مذاكره هست. تا زماني كه ميز مذاكره محل حل مناقشات باشه نگراني در حد اقل هست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باید قبول کنیم که موشک و تانک و هواپیما میتونه وسیله ای باشه برا نشوندن طرف مقابل سر میز مذاکره.

    5
    3
  2. جناب انصاف، به زعم شما، آنگونه که مي پنداريد معنادار نبود پاسخ حمزه غالبي!! چه کسي گفته که کسی که مشتش خالی فقط برای تسلیم شدن می تونه مذاکره کنه!!؟ آيا 1+5 که با ما مذاکره کردند، دستشان خالي بود!!؟ اگر حرف نزنيد، کسي گمان بد در باره تان نمي کند جناب غالبي، بنظرم نرمش قهرمانانه کرده ايد!

    13
    1
  3. حاکمیت نگاه نظامی گری به مسایل کشور و روحیه غیر عقلانی به کشور ضربه می زند!
    الحمدلله سال هاست بودجه ی دفاعی عالی بوده و دوستان نظامی تریبون ها در اختیار. پس چرا کار به اینجا رسید!!؟
    دوستان! دولت قبلی را که قداره بندی می کشید که تمام قد حمایت می کردند و نامه نگاریهایش را به نامه رسول اکرم به خسرو پرویز شبیه می دانستند و ته مانده ی لیوان او را سَر می کشیدند و دست به کُت و قبای او برای تبرک می کشیدند و او را معجزه ی قرن دانسته و خوابِ این و اون را برای رای دادن به او نقل می کردند!!؟ ودولت ایده آلی می دانستند.
    آقای حمزه غالبی!
    یکی از ابعاد اقتدار، توانمندی دفاعی است و هیچ کس برای حفظ امنیت کشوردر آن تردیدی ندارد! اما ماجراجویی و ناهماهنگی و حرف های غیر منطقی زدن و در مورد همه چیز موضعگیری کردن،الاتخصص خود، فایده یی به حال کشور ندارد.
    زمان امام، وقتی قطعنامه پذیرفته شد، نظامی ها می گفتند، ما باید برای مذاکره برویم! امام گفتند این جا نوبت سیاسیون است.
    نگاه هوشمندانه ظریف و دستیارانش، کشور را از شر قطعنامه هاو جنگ نجات داد.
    أ

    16
    1
  4. عجب پاسخ معناداری !
    از کی تا حالا قلدری و رجز خوانی ، مشت پر محسوب میشه جناب غالبی ؟!
    یعنی شما نمیدونی با درشت گفتن و صدا کلفت کردن نمیشه با دنیا تعامل کرد ؟!
    این روزها حتی بی سر و پائی مثل ترامپ هم مراقب هست که کسی را مستقیم تهدید نکنه !

    14
    2
  5. اگر اشتباه نکنم در جریانات سال 88 سر ایشون رو تو کاسه توالت فرو کردند اتفاقا همین هایی که مدام دنبال زور و اسلحه و نظامی گری هستند کسانی هستند که تصور می کنند باید همه مشکلات رو با زور حل کرد .از جمله با فرو کردن سر در کاسه توالت ، امیدوارم آقای غالبی بیشتر فکر بکنند .

    7
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا