خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بهترین مرکز تعمیر ماکروفر غرب تهران کجاست؟ 6 مرکز + تلفن

رپورتاژ آگهی

ماکروفرها به یک دستگاه کاملاً ضروری در آشپزخانه ها تبدیل شده‌اند. این دستگاه‌ها نیز ممکن است دچار مشکل فنی شده و در نتیجه عملکردشان با اختلال روبه‌رو شود. اگر نیاز به عیب یابی و تعمیر ماکروفر خود در منطقه غرب تهران دارید، می‌توانید از خدمات تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیر ماکروفر در این منطقه استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با 6 مورد از برترین نماینگی های تعمیر ماکروفر در غرب تهران آشنا شوید.

نمایندگی تعمیر ماکروفر غرب تهران

برای یافتن بهترین نمایندگی برای تعمیر ماکروفر باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیریم.

قبل از بررسی بهترین مرکز تعمیر ماکروفر در تهران بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که مهم‌ترین پارامترهای ما جهت انتخاب این گزینه‌ها چه مواردی هستند. اولین و مهم‌ترین پارامتر جهت انتخاب مراکز معتبر را می‌توان سابقه آن‌ها دانست. مواردی همچون نحوه ارائه خدمات، سابقه پرسنل و میزان هزینه جزو این پارامترها محسوب می‌شوند. ما نیز بر اساس همین موارد، لیستی از پنج مرکز برتر جهت رفع مشکلات فنی انواع ماکروفر را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم. در ادامه به این مراکز اشاره می‌کنیم و نحوه ارتباط با هر یک از آن‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم.

1- سلام تعمیر

اولین مورد مهمی که به عنوان مناسب‌ترین مرکز تعمیر ماکروفر غرب تهران باید به آن اشاره کنیم، سایت بزرگ و معتبر «سلام تعمیر» است.

همان طور که در اینجا مقاله بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی تهران به آن اشاره کردیم:

” این مرکز برتر با سال‌ها تلاش در زمینه ارائه خدمات مربوط به رفع ایرادات فنی لوازم خانگی، بالاترین اعتبار را در بین کاربران مختلف دارد “

این سایت‌ با کمک کارشناسان متخصص و دوره دیده توانسته به رتبه نخست در لیست ما دست پیدا کند. پرسنل سلام تعمیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تمامی عیوب فنی مربوط به ماکروفر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف کنند. نکته مهمی که در مورد سلام تعمیر باید به آن اشاره کنیم، بهره‌گیری متخصصان این مرکز از قطعات اورجینال است.

اگر ماکروفر شما به نیاز به سرویس و یا تعمیر دارد ، میتوانید با تماس تلفنی یا ثبت مشخصات در فرم قرار داده شده در صفحه اصلی سایت این مجموعه با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: https://salamrepair.com
  • تلفن: 09100933008

2- تکنو پشتیبان

تکنو پشتیبان به عنوان یک مرکز تعمیر ماکروفر غرب تهران برای سال‌های متمادی در حال ارائه سرویس‌های خود به کاربران گوناگون است. شاخصه بسیار مهم این مرکز را می‌توان پشتیبانی مداوم از کاربران دانست. این امر موجب شده است که کاربران به محض مشاهده هرگونه ایراد فنی در ماکروفر منزل خود سریعاً با متخصصان این وب‌سایت تماس بگیرند و مشکل خود را با آنان در میان بگذارند.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: technoposhtiban.com
  • تلفن: 02157428
  • آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان، نبش کوچه امیر پرویز، پلاک 13

3- فرد پارت

فرد پارت یکی دیگر از مراکز تعمیر ماکروفر در غرب تهران یعنی منطقه پونک میباشد. به نقل از فرد پارت: در انتخاب یک تعمیرکار ماکروفر در پونک، بهتر است به تجربه و تخصص آنها توجه نمایید. مجموعه فردپارت داری تعمیرکاران حرفه ای ماکروفر که تمامی دوره ها برای تعمیر انواع ماکروفر و سولاردام و ماکروویو از تمامی برندها را گذرانده اند می باشد. و خدمات خود را در محدوده پونک و چهار دیواری و غرب تهران با کمترین قیمت در محل شما انجام می دهند.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: fardpart.com
  • پیج اینستاگرام: https://instagram.com/fardpart
  • تلفن: 02144879631
  • آدرس: تهران بالاتر از میدان پونک، نرسیده به سیمون بولیوار، خیابان طالقانی، کوچه قموشی رامندی(کوچه هفتم) پلاک 6، زنگ دوم

4-پانا ایران

به نقل از مرکز تعمیراتی پانا ایران:

” نگران محدوده آدرس محل سکونت یا کار خود نباشید پاناایران نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تعمیرات انواع تلویزیون و مایکروویو پاناسونیک با بهره گیری از دفاتر متعدد خدمات در تمامی مناطق استان تهران و البرز با هدف ارائه سرویس هر چه بهتر به مشتریان گرامی آمادگی خود را برای انجام خدمات در منزل و محل کار اعلام میدارد “

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: panairan.com
  • تلفن: 02144229559
  • آدرس: خیابان سازمان آب نرسیده به اشرفی اصفهانی قبل از خیابان هشتم شمالی جنب فروشگاه کوروش پاساژ مهرگان زیرهمکف شماره 10

5- سرویس برتر

تعمیر ماکروفر غرب تهران با کمک خدمات سایت سرویس برتر امکان پذیر است. این سایت نیز همانند سایر مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم، علاوه بر تعمیر ماکروفر در زمینه تعمیر کلیه لوازم خانگی مشغول به فعالیت است. کارشناسان سرویس برتر با بهره‌گیری از تجهیزات کاملاً مدرن و پیشرفته می‌توانند به راحتی روند عیب‌یابی ماکروفر را برای شما انجام دهند. پس از پایان عیب‌یابی نیز فرایند تعمیر دستگاه آغاز می‌شود.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: servicebartar.com
  • تلفن: 02166551073
  • آدرس: ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان نیک روش فرد، کوچه حسینی، بن بست تیموریان​

6- تعمیر 24

تعمیر بیست و چهار از جمله نخستین وب‌سایت‌هایی محسوب می‌شود که امکان تعمیر ماکروفر در منزل را فراهم کرده است. با استفاده از این سرویس دیگر لازم نبوده مشکلات و چالش‌های مربوط به انتقال ماکروفر به تعمیرگاه را به دوش بکشید. تعمیرکاران این مرکز خود را به منزل شما می‌رسانند و بلافاصله روند تعمیر ماکروفر را آغاز می­کنند. این امر موجب می‌شود تا بتوانید در هزینه‌های مربوط به این موضوع صرفه‌جویی کنید و در عین حال شاهد رفع تمامی ایرادات فنی ماکروفر خود باشید.

اطلاعات تماس

  • آدرس وب‌سایت: tamir24.com
  • تلفن: 02166698370
  • آدرس: تهران، خيابان آزادی، نرسیده به یادگار امام، خیابان شهیدان برج زیتون
سخن پایانی

ماکروفر یک وسیله کاملاً ضروری در آشپزخانه است که امکان آسیب دیدن آن به دلایل گوناگون مانند علت گرم نکردن ماکروفر و… وجود دارد. در این حالت باید از تعمیرکاران و کارشناسانی همچون سلام تعمیر کمک بگیرید که با کلیه قطعات ماکروفر و نحوه تعمیر آن‌ها آشنایی کامل دارند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا