خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فکر می‌کنند اگر لیست‌شان رای آورد یعنی مردم آنها را قبول کرده‌اند»

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: برخی فکر می کنند اگر لیست‌شان رای آورد یعنی مردم آنها را قبول کرده اند درحالی که باید در آرای مردم دقت کرد چراکه آنها برای رای دادن انگیزه های بسیار متفاوتی دارند

نصرالله پژمانفر عضو جبهه پایداری درباره تقویت احزاب و طرح های پیشنهادی برای بازگشت جامعتین به محوریت اصولگرایان به خبرنگار خبرآنلاین گفت: بالاخره ما نمی توانیم موضوعاتی که مطرح می شود را به عنوان یک پیشنهاد نهایی تلقی کنیم چرا که مدل‌های مختلفی ممکن است مطرح شود تا تفکرات نزدیک به هم هستند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

او ادامه داد: مهمترین مسئله برای درکنار هم قرار گرفتن جریان های همفکر بحث تحزب است که متاسفانه در جامعه ما هنوز زمینه های لازم برای این موضوع به طور کامل فراهم نیست؛ یعنی با وجود اینکه بسیاری از تشکل ها برای ایجاد حزب مجوزهایی دریافت کرده اند اما آمادگی جامعه به گونه ای است که احزاب خیلی ظهور و بروزی ندارند.

پژمانفر راه چاره را پرداختن به مدل های دیگر دانست و گف: به نظر می رسد ما باید به دنبال مدل هایی باشیم که با واقعیت های جامعه همخوانی داشته باشد تا بتوانیم توسعه سیاسی را محقق کنیم؛ به عبارت دیگر باید به دنبال پیاده کردن مدل‌هایی باشیم که بتواند جمعیت های همفکر را به دور هم جمع کند؛

نماینده مردم مشهد با انتقاد از شرایط امروز فضای سیاسی کشور گفت: درحال حاضر گروه‌ها بر اساس منافع و امتیازات به دور هم جمع می شوند. این موضوع انحصار طلبی هایی را ایجاد می کند و آن چیزی نیست که بتواند رضایت مردم را جلب کند.

رئیس جبهه پایداری استان خراسان گفت: برخی فکر می کنند اگر لیست‌شان رای آورد یعنی مردم آنها را قبول کرده اند درحالی که باید در آرای مردم دقت کرد چراکه آنها برای رای دادن انگیزه های بسیار متفاوتی دارند و مصادره کردن نظر مردم به نفع یک جریان اشتباه است و آن جریان بعدا آسیبش را خواهد خورد.

پژمانفر در پاسخ به با این تفاسیر شما پیشنهاد آقای ذواالنور در راستای بازیابی جامعتین را مناسب می دانید گفت: من درمقامی نیستم که بتوانم در این رابطه اظهار نظر کنم.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که حلقه آیات موحدی کرمانی، مصباحی یزدی و محمد یزدی را برای محور بودن جامعتین و تقویت جایگاه آن را مناسب می دانید بار گفت: من نه در مورد جمنا و نه درمورد جامعتین هیچ اظهار نظری نمی کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو وامثال تو اول مردم را تعریف کنید احتمالا ان مردم که در افکار واوهام شما وجود دارند ساکنین کرات دیگرند…

  2. ایشان درست میفرمایند بسیاری از مردم برای اینکه باند و گروهک همفکر ایشان که مورد تنفر اکثریت مطلق جامعه هست رای نیاورد به گروه مقابل رای دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا