خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ستاره هایی که جام جهانی 2018 را از دست داده اند

ناکامی تیم های ملی برخی کشورها تعدادی از ستاره فوتبال را از حضور در بزرگترین تورنمت جهانی فوتبال باز داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، درحالی که تعداد زیادی از ستاره های دنیا خود را برای حضور در جام جهانی روسیه آماده می کنند برخی دیگر تنها با حسرت آرزو حضور در جام جهانی به آنها نگاه خواهند کرد.

جام جهانی بهترین تورنمتی است که می تواند هیجان و شوق را به فوتبال بیاورد؛ 4 سال یک بار بودن جام جهانی این حسرت را برای تعدادی از بازیکنان در صورت نرسیدن به جام جهانی به وجود می آورد و ستاره هایی چون آرین روبن و الکسیس سانچز تنها به صورت یک بازیکن آزاد در جام جهانی 2018 می تواند بازی ها را تماشا کنند و از حضور تیم ملی کشورشان در این تورنمت جهانی باز مانده اند.

آرین روبن

هلند با وجود آنکه موفق شد با دو گل روبن، 2-0 سوئد را شکست بدهد اما این نتیجه برای رسیدن این تیم به پلی آف کافی نبود و این تیم یکی از تورنمنت های بزرگ جهان را از دست بدهد و بعد از این ناکامی نیز آرین روبن بعد از 14 سال حضور در تیم ملی خداحافظی کرد

arjen-robben-netherlands-2017_1ot8ilz3tv32a1h0k4jiw5sihr

الکسیس سانچز

با تساوی پرو در مقابل کلمبیا به مقام پنجم جدول رسید و باخت سخت شیلی در مقابل برزیل با نتیجه سه بر یک این تیم را به مرحله ششم کشاند و از حضور در تورنمت جهانی ناکام گذاشت و ستاره آرسنال جام جهانی 2018 روسیه را با شکست سنگین شیلی از دست داده است.

alexis-sanchez-dani-alves-chile-brazil_1b7p51yxct0ev1nzc01jeeluhf

جان اوبلاک

دروازه بان اتلتیکو مادرید با باخت در مرحله پلی آف و نرسیدن اسلوواکی به جام جهانی روسیه باید از حالا خود را برای شانس حضور در جام جهانی قطر آماده کند.

جان اوبلاک

 

ریاض محرز

ستاره الجزایری لسترسیتی با ناکامی تیم ملی خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه و بالا نرفتن از مرحله گروهی حضور در جام جهانی 2018 را از دست داده است.

ریاض محرز

گرت بیل

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید با وجود مصدومیتی که برای او در تمرینات تیم ملی ولز از همراهی تیم ملی خود در مقابل ایرلند جا ماند و باخت ولز ، این کشور از حضور در جام جهانی روسیه بازمانند و ستاره رئال مادرید این شانس را از دست داد.

gareth-bale-wales-02092017_l6hs7caafk8r1tg5j6p2x550c

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا