خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت پدر روح الله زم درباره‌ی بازداشت دو فرزندش

«محمدعلی زم» پدر روح الله زم که تنها فرد شناخته شده‌ی «آمدنیوز» است، در یادداشتی در صفحه‌ی شخصی خود می‌گوید که دو فرزندش در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند ولی به بهانه کردن این بازداشت توسط آمدنیوز انتقاد دارد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای زم در این باره نوشت:

شنیده‌ام که (نقل به مضمون) آمدنیوز اظهار داشته: «به تلافی اینکه خانواده روح الله زم به اتهام واهی جاسوسی بازداشت شده‌اند، آن‌ها هم به سراغ پرونده‌ای منسوب به خانواده رییس محترم قوه قضائیه رفته و آن را منتشر کرده‌اند.»

در این خصوص ذکر چند نکته را مناسب دیدم:

نخست اینکه «روح الله» از یک سو و من از سوی دیگر بارها اعلام داشته‌ایم که نسبت خونی ما به معنای نسبت نگرشی، بینشی و سیاسی ما نیست و فاصله‌ی باورها و اعتقادات اجتماعی سیاسی خانواده‌ی روح الله با آنچه او می‌کند و باور دارد، بسیار عمیق است.

دوم اینکه از میان بستگان من در حال حاضر فقط دو نفر در بازداشت به سر می‌برند. پیش‌تر مسوول دفتر (به مدت ۳۹ روز)، داماد (به مدت ۷۸ روز) و دو تن از فرزندانم بازداشت شدند که یکی از آنها از ده روز و دیگری بعد ۵۵ روز آزاد شدند و اکنون یکی از آنها ۴۵ روز و دیگری ۴ روز است که در بازداشت به سر می‌برد. مطمئن هستم ان شاء الله آنها نیز به مانند دیگر منسوبان پس از طی روند قانونی به زودی آزاد خواهند شد.

متأسفانه خانواده، فرزندان و منسوبان من در این مدت، قربانی یک بی اخلاقی شده‌اند. از سویی به بهانه‌ی رفتارهای روح الله – که نسبتی با باورهای ما ندارد – از طرف برخی از خودی‌ها که سخت گیری می‌کنند و ایشان را در تنگنا قرار می‌دهند و دیگر سوی به بهانه‌ی دفاع از خانواده‌ی من، از آن سوی آب‌ها – که نسبتی با رفتارها و اقدامات آنها نداریم – ادعاهای کمرشکن علیه مقامات کشور مطرح می‌شود.

من به عنوان کسی که افزون بر ۴۰ سال شناسنامه‌ی عملی در جمهوری اسلامی داشته و توانایی بیان و اظهار اندیشه و باورهایم را دارم، بارها آنچه می‌اندیشم و آنچه باور داشته‌ام را به صراحت بیان کرده و به قیّم نیازی ندارم.

من و خانواده‌ام در ساحت فرهنگ زیسته‌ایم و با اتهام‌های ناروا، درشت گویی، تندخویی، خشونت پروری و سیاست بازی، هیچ نسبتی نداریم. من، فرزند و سرباز انقلاب هستم. انتقاد دارم، گله دارم، غمگین شده‌ام، اما همیشه امیدوارم، و به انجام تصحیحات لازم و اصلاحات در درون جمهوری اسلامی عقیده دارم. این جمهوری عزیز، متعلق به من و امثال من است و هر حادثه و عملی که خدشه بر پیکره و چنگه در چهره‌ی آن اندازد، به منزله رویارویی با آرمان‌ها و باورهای ماست.

گاه به خود می‌گویم؛ چرا تندگویی و درشت نویسی را یاد نگرفته‌ام تا به شمایان بگویم؛ ما را مستمسک و بهانه‌ی نابخردی‌ها، اوهام و قدرت جویی‌های خود قرار ندهید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عاقلان دانند جناب زم ! اما تصور يك رسانه خط شكن ، بى پروا و افشاءگر كه به اخبار محرمانه و طبقه بندى شده دسترسى دارشته باشد بدون اتصال به برخى از ما بهتران داخلى ! اصولاً امكان پذير نيست .

    2
    2
    1. هرکس برای اعتقادش میجنگه
      پدر و پسر عقایدشون مشخصه و تا جایی که خلافش ثابت نشده باید بنا رو به صداقت گذاشت
      هر دو نظراتشون قابل احترام گذاشتنه

      1
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا