خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زمان واریز سود سهام عدالت وراث مشخص شد

برنا نوشت:

سرمایه‌گذاری در بورس به معنای خرید و فروش سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه است و این عمل افراد و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا درآمد و سود از افزایش ارزش سهام یا تقاضا و عرضه در بازار بورس را بدست آورند. این نوع سرمایه‌گذاری معمولاً با ریسک‌هایی همراه است و نیاز به تحلیل دقیق و مطالعه بازار دارد.

ابراهیم قنبرپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گیلان گفت: وارثان متوفیانی که تاریخ فوت آنها تا تاریخ ۱/۵/۱۳۹۹ است، برای دریافت سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته، به کارگزاری‌های بورس، بانک‌های عامل و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان خود مراجعه کنند.

او افزود: مراجعه‌کنندگان کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متوفی، اصل یا کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه همه وراث قید شده در گواهی انحصار وراثت و اصل یا کپی گواهی حصر وراثت را به همراه داشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گیلان، بانک‌های ملی، ملت، تجارت و پارسیان برای ثبت اطلاعات وراث متوفی در این استان در نظر گرفته شده‌اند.

قنبرپور تصریح کرد: یکی از ورثه به عنوان نماینده از طرف دیگر وراث که اطلاعاتش در سامانه سجام ثبت شده می‌تواند برای انجام کار‌های اداری در این خصوص اقدام کند.

او با اشاره به اینکه فرآیند تقسیم سهام عدالت بین وراث ۲ روز زمان می‌برد، گفت: اشخاص دارای سجام بورس، بعد از ورود به درگاه یکپارچه ذی‌نفعان بازار سرمایه، به نشانی ddn.csdiran.ir، می‌توانند از طریق گزینه «امور سهام عدالت متوفی» با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد متوفی از وضعیت سهام عدالت متوفی استعلام بگیرند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گیلان یادآوری کرد: کسانی که از قبل برای تقسیم ارٍث و گرفتن انحصار وراثت در دفاتر پیشخوان دولت و یا دفاتر الکترونیک قضایی ثبت نام کرده‌اند به نام نویسی دوباره نیاز ندارند.


یکی از دفاتر منتخب تهران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا