خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های طلا، سکه و ارز در روز سه‌شنبه

ایسنا نوشت: قیمت طلا و سکه درحالیکه روز گذشته کاهش یافته بود، امروز افزایش قیمت را تجربه کرد اما بازار ارز به تبع روند کاهشی قیمت‌ها در روز گذشته، امروز هم روند کاهشی خود را حفظ کرد.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۷ دهم اردیبهشت) با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، به چهار میلیون و ۹۵۵ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰ هزار تومانی معادل چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

این در حالی است که نیم‌سکه ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته و دو میلیون و ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. امروز همچنین ربع سکه کاهش قیمت را در پیش گرفت و یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر قطعه سکه گرمی هم ۱۰ هزار تومان بیشتر شد و معادل ۹۸۰ هزار تومان به فروش رسید. اما هر گرم طلای ۱۸ عیار تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نداشته و حدود ۴۴۶ هزار تومان در طلافروشی‌ها فروخته می‌شود.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۲۸۴ دلار است که از دیروز بیش از پنج دلار گران شده است.

کاهش قیمت‌ها در بازار ارز

در بازار ارز امروز قیمت‌ها پس از چند روز افزایش، روند کاهشی را تجربه کرد؛ به طوریکه بانک‌ها هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۶۴۵ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۲۶۷ تومان خریدند. همچنین امروز بانک‌ها هر پوند انگلیس را ۱۷ هزار و ۶۵۵ تومان قیمت گذاری کردند.

قیمت یورو مسافرتی نیز در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است و حدود ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته ۹۰ تومان کاهش دارد.

این صرافی‌ها همچنین امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان خریدند و ۱۴ هزار و ۵۰ تومان فروختند که نسبت به دیروز کاهش ۱۴۰ تومانی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا