خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلم برای این ترامپ مادر مرده خیلی می سوزد!

فرزین پورمحبی در یادداشت طنزی در خبرآنلاین نوشت: شما و ایضا دلواپسان هر چه می خواهید بگویید من یکی که دلم به این ترامپ مادر مرده خیلی می سوزد. باور کنید بعد از کار در معدن؛ سخت ترین چیز دنیا این است که یکی خودش را قلدر (مثلا ابرقدرت) بداند ولی کسی تره هم برایش خرد نکند. 1+5 کشور که چه عرض کنم 1+5 قاره جهان هم طاقت دیدن آن کاکل زری حنایی رنگش را ندارند.

مردم آمریکا هم که چندی پیش از مردم دنیا برای رای دادن شان به او معذرت خواهی کردند. سران خود آمریکا هم که از سناتور گرفته تا قاضی، تکلیف شان بارها مشخص شده؛ اصلا حزب دموکرات پیش کش؛ سری به نمایندگان جمهوری خواه دو آتشه کنگره و سنا بزنید و ازشان بپرسید سایه عمه چه کسی را با تیر می زنند! هنرمندان و هالیوودی ها که همان اول سنگ هایشان را با او واکندند. حتی ملانی هم هر وقت ترامپ می خواهد دستش را بگیرد جا خالی می دهد چه برسد به بقیه مانکن های دور و اطرافش! مردم ایران هم که ناموس شان خاک سرزمین و آب خلیج فارس بوده و هست، بفرض محال هم که تا حالا قربان صدقه قد و بالای آمریکا می رفتند این یکی را -در مورد نام خلیج فارس- حتی اگر شوخی هم باشد نمی توانند بی خیال شوند و حتما در این راستا قید فرصت مطالعاتی که آقای روحانی به ایشان داده را می زنند و برنامه تربیتی خودشان را در مورد نام خلیج فارس ارائه می کنند. اصلا یکی را در این کره خاکی نشان دهید که حاضر باشد با ترامپ دیزی دونفره بخورد و بخواهد لباس هایش با او در یک آفتاب خشک شود، آنوقت من یکی هم، مثل ترامپ در عربستان، برایتان رقص شمشیر می کنم. چی؟

می گویید عربستان و اسرائیل؟ خداوکیلی یعنی نمی دانید آنها می خواهند از کله خری او به نفع خودشان استفاده کنند؟ یعنی واقعا ارتباط آنها را به حساب عشق مکش مرگ شان می گذارید؟ بگذریم ؛ اما…

با این اوضاع و احوال و اوصافی که بیان شد بسته پیشنهادی من به آن بنده خدای از خدا بی خبر به شرح ذیل است:
دیر ترامپ؛ حالا که کسی محل سگ هم به تو نمی گذارد بیا و با خودت خلوت کن و برای خودت سخنرانی بپا کن و در طی آن هم، کلی قمپز در کن و فحش خوار مادر، بار خودت کن. حتی برای خودت نامه بنویس و به خودت بفرست و بعد پاکت نامه را باز کن و نوشابه هایی را که در آن برای خودت باز کرده بودی را یکی یکی بخور و بخوان و حالش را ببر! مگر رئیس جمهور امریکا چه کم از شهردار رشت دارد؟ به این مو قسم؛ اینطوری، هم برای خودت بهتر است و هم برای بقیه مردم جهان!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا