خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش‌بینی مجتبی محرمی از بازی پرسپولیس: فوتبال از ناممکن‌ها ممکن می‌سازد

مجتبی محرمی، پیشکسوت فوتبال درباره‌‌ی بازی پرسپولیس با الهلال عربستان که فردا برگزار می‌شود، گفت: این بازی یک با توجه به این که در بازی رفت، نتیجه 4 بر یک به نفع الهلال به پایان رسیده، تا حدی سخت است و به دور از تماشاگر برگزار می‌شود و حمایتی وجود ندارد؛ با این حال امیدواریم که پرسپولیس بازی فردا را ببرد.

محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با بیان این که «فوتبال جذابیتش به این است که ناممکن‌ها ممکن می‌شود»، گفت: فکر می‌کنم با این بازی که تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز انجام داد، بتواند نتیجه‌ی لازم را بگیرد و امیدواریم در نهایت بازی فردا در امارات به سود پرسپوليس به پایان برسد و باشگاه پرسپوليس صعود کند.

وی افزود: فوتبال از ناممکن‌ها ممکن می‌سازد؛ برای نمونه زمانی که من بازی می‌کردم، یک بار در قزاقستان، بازی را 3 بر صفر واگذار کردیم، اما در بازی برگشت در ایران با پنج گل تیم قزاقستان را مغلوب کردیم و با حمایت تماشاگران و تقویت روحیه، بازی را بردیم.

این بازیکن اسبق پرسپوليس گفت: بهر حال برای فردا، فکر می‎کنم بازی جذابی شود، چون الهلال تا حدی حرفه‌ای بازی می‌کند و اگر نخواهد وقت کشی کند و همچنین مشکل خاصی بوجود نیاید، می‌تواند بازی جذابی شود.

مهرداد میناوند: دیدن فوتبال پرسپولیس جذاب است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا