خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تهدید حمید بقایی: برنامه اعلام جرم می‌کنم

«حمید بقایی» معاون احمدی نژاد که دو بار پس از پایان آن دولت تاکنون بازداشت شده است، در واکنش به انتشار برنامه‌ای در صداوسیما علیه خود، رییس آن را تهدید به شکایت کرد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای بقایی در یادداشتی تلگرامی خطاب به «علی عسگری» رییس سازمان صدا و سیما، نوشت: با سلام. شب گذشته برنامه ای با عنوان پایان سرکشی در دفاع از عملکرد قوه قضاییه در برخورد با  پرونده‌های مفاسد اقتصادی در رسانه‌ی ملی پخش شد که در آن تصویر اینجانب به دفعات نمایش داده شد. با توجه به اینکه چندی قبل در شبکه‌های اجتماعی مطالبی در خصوص جاسوسی یکی از بستگان نزدیک […] منتشر شده بود و برغم عدم تکلیف قانونی صدا و سیما، فرصت پاسخگویی برای ایشان فراهم و رسانه‌ی ملی در دفاع سنگ تمام گذاشت. همچنین در سال گذشته اخباری مبنی بر واریز […] در فضای مجازی منتشر شد که سخنگوی قوه قضائیه و …. فرصت پاسخگویی به آن در صدا و سیما را پیدا کردند. حال نظر به اینکه صدا و سیما خود منتشر کننده‌ی برنامه‌ی علیه اینجانب هستند مطابق قانون از جنابعالی تقاضا دارم فرصت پاسخگویی را برای اینجانب فراهم آورده و به تکلیف قانونی خود عمل نمایید. در غیر اینصورت از آنجایی که اقدامات رسانه‌ی شما در تخریب وجهه‌ی اینجانب و محکوم نشان دادن من در حالی که هنوز دادگاه تشکیل و حکمی صادر نشده است جرم مسلم و برعلیه شما و مسوولان تهیه و پخش آن برنامه اعلام جرم خواهم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا عجیب روی داره این جناب بقایی!؟انگار اصلا باور نمیشه به اتهام مالی دستگیر شده و فقط تا موعد روز برگزاری محاکمه دادگاه باضمانت ازاد هستند!!

    3
    2
    1. نه اتفاقا اینجا حق با ایشان است دلیلش همین متن بالا … دادگاهی که ایشان را محاکمه کرده شاید( نمی دانم) حکم درستی داده باشد ولی آیا برای دیگران هم همین قدر قاطع است آیا انقدر مستقل است که به هیچ کس باج ندهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا