خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمریکا 2000 سایت ایرانی را مسدود کرد

دولت آمریکا با فشار به یک دیتاسنتر دیگر در خاک خود برای شرکت های ارائه هاستینگ در ایران مشکلات جدیدی بوجود آورد.
جهان اقتصاد نوشت: عصر روز پنج شنبه ۲۲ اسفند ماه ۹۲ با فشار آوردن به دیتا سنتر هاست گیتر (HostGator) بدون اخطار قبلی اقدام به قطع خدمات به شرکت های ارائه هاستینگ در ایران کرد.
قطع ارائه خدمات به شرکت های میزبان وب در ایران سبب اختلال در کار بسیاری از شرکت های ارائه دهنده این خدمات از جمله کسری رسانه و کانون هنرپرداز که وابستگی به دولت ایران نیز ندارند شد. در سال های گذشته، شرکت های دولتی در ایران از دریافت خدمات میزبانی از هاستینگ های خارجی منع شدند، بر این اساس تنها شرکت های خصوصی ایرانی هستند که از این خدمات استفاده می کنند و در واقع، قطع ارائه این خدمات پس از دریافت وجه بدون اخطار قبلی تضعیع حقوق شهروندان کشورمان است. 
طبق اظهارات کتبی دیتا سنتر هاست گیتر، این شرکت نمی بایست مستقیم یا با واسطه با هیچ یک از شرکت های هاستینگ در ایران خدمات ارائه دهد و حتی از دادن backup یا پشتیبان و یا حتی بازگرداندن وجه خدمات نیز معذور است!
پیش از این شرکت های ارائه دهنده پهنای باند، مدیریت هاستینگ cpanel، و سرورهایی که میزبان .ir بوده اند، بستن برخی خدمات سایتهایی مانند گوگل و یاهو وحتی جلوگیری از دانلود برنامه های رایگانی مانند دیتابیس پر استفادهmysql ونرم افزار جاوا مورد تحریم دولت آمریکا قرار گرفته اند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا