خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همراهی فرزند شهید باکری با دو کاندیدای تبریز

احسان باکری، فرزند شهید حمید باکری و نیز تعدادی از جانبازان، اساتید و دانشجویان با دکتر پزشکیان و سردار مولوی – قائم مقام شهید باکری – در ثبت‌نام انتخابات مجلس از حوزه ی تبریز همراهی کردند.

به گزارش انصاف نیوز، روز پنجشنبه دکتر مسعود پزشکیان، وزیر بهداشت دولت دوم آقای خاتمی و نماینده ی دو دوره ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و سردار مهندس مصطفی مولوی جانشین شهید مهدی باکری در لشکر عاشورا، با همراهی یادگار شهید حاج حمید باکری در فرمانداری شهرستان تبریز حضور یافتند و برای دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی تبریز، اسکو و آذرشهر ثبت نام کردند.

photo_2015-12-25_00-48-05

مسعود پزشکیان پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: نظارت و قانونگذاری اصلی ترین وظیفه یک نماینده مجلس است. سیاسی کاری بیشترین صدمات را به امر قانونگذاری و نظارت در مجلس وارد می کند از این رو باید با نگاه تخصصی و به دور از تعصبات سیاسی به وظیفه نمایندگی نگاه شود.
وی نبود احزاب به معنای واقعی را در کشور مورد نقد قرار داد و گفت: نبود احزاب و عدم یارگیری صحیح و برنامه ریزی شده آنها باعث سیاسی کاری برخی از افراد در بدنه فعالیت های سیاسی در کشور است.
وزیر دولت اصلاحات، حضور افراد با نقطه نظرات متفاوت برای نامزدی در انتخابات پیش رو را ضروری دانست و گفت: رمز حضور حداکثری مردم در کنار هم قرار گرفتن سلیقه های مختلف سیاسی در کنار یکدیگر است و اینکه تلاش کنیم یک سلیقه به صحنه بیاید و سلیقه دیگر نیاید این موضوع بزرگترین لطمه را به حضور مردم در پای صندوق های رای می زند.
پزشکیان ادامه داد: تفکر تک بعدی در جامعه مانع پیشرفت و توسعه است و باید فراموش نکنیم که رقابت عامل توسعه است و در زمان رقابت است که افراد سعی خواهند کرد تا بیشتر کار کند تا به پیروزی دست یابد.
وی از ائتلاف خود با سردار مصطفی مولوی به منظور نامزدی در این انتخابات خبر داد و گفت: به همرا دوست قدیمی خود در انتخابات حاضر خواهم شد.
وی در پاسخ به ترکیب آتی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت از ملزومات امروز کشور است و باید بتوانیم در کنار یکدیگر به سمت عدالت حرکت کنیم.

 

مولوی: وحدت و همدلی عامل انسجام ملی است
مصطفی مولوی پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: وحدت و همدلی از ملزومات اصلی در امنیت ملی و انسجام نظام جمهوری اسلامی است و این مهم در حال حاضر بزرگترین نیاز کشور است و به منظور حرکت در این مسیر در انتخابات حضور یافته ام.

وی با اشاره به اهداف خود از حضور در این انتخابات عنوان کرد: هدف از ثبت‌نام این است که تجربیات سال های بعد از جنگ و مدیریت های متعدد را بتوانیم به مرحلی تصمیم گیری و تصمیم سازی برسانیم.

مولوی عقلانیت، عدالت و قانون را سرلوحه عمل خود دانست و افزود: وظیفه نماینده مجلس وکالت از سوی تمامی افکار، دیدگاه ها و اقشار مردم است و امیدوارم اعتماد مردم را جلب کنم.
وی، گذر مجلس از تک صدایی به سمت چند صدایی را ضروری دانست و گفت: تمام احزاب ، گروه ها و افراد فعال سیاسی که در چهارچوب قانون فعالیت می کنند باید بتوانند با حضور موثر درمجلس آن را از تک صدایی بودن خارج کنند.
مولوی با اشاره به سخنان رهبری در نامگذاری سال جاری با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی متذکر شد: با نگاه های تک بعدی نخواهیم توانست به اهداف متعالی انقلاب دست یابیم از این رو باید در یک فضای باز سیاسی در کنار یکدیگر قدرت تحمل خود را افزایش داده و در مسیر وحدت ، همدلی و همراهی قدم برداریم .
وی عقلانیت، عدالت و قانون را سرلوحه عمل خود دانست و افزود: وظیفه نماینده مجلس وکالت از سوی تمامی افکار، دیدگاه ها و اقشار مردم است و امیدوارم اعتماد مردم را جلب کنم.
مولوی مهمترین اصل برگزاری این انتخابات را حضور حداکثری مردم دانست و اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های آرا مهمترین اصل برای دلسوزان نظام و انقلاب است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا