خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام ع.پ زاهدان

شورا مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) علوم پزشکی زاهدان به مناسبت برگزاری انتخابات شورای مرکزی خود بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِینَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ﴿۶۹﴾ عنکبوت

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

به نام خدایی که انسان را آزاد آفرید تا فارغ از قید و بند هر نوع بندگی و بردگی آزاد زندگی کند و آزاد بمیرد.

امروز پس از گذشت یکسال انتخابات شورا مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) علوم پزشکی زاهدان برگزار شد تا این تشکیلات دانشجویی بار دیگر فصل جدیدی از تلاش خود در جهت رشد و تعالی کشور، جامعه و جنبش عظیم دانشجویی آغاز کند.

انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) قانون مداری و اعتدال را عمل و هدف خود می‌داند و تلاش خواهیم داشت تا این روحیه را در دانشگاه نهادینه کنیم.

ما امروز با افتخار به گذشته تشکیلات خود و با همان منش فکری و جریان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اما با عمل و رویکرد متفاوت برای استقرار کامل قانون و اجرای قانون در دانشگاه و تلاش جهت ایجاد اتحاد پایدار در منطقه شروعی نو خواهیم داشت.

آزادی و عدالت دو رکن اصلی فعالیت‌های ما خواهند بود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در رسیدن به اهداف ذکر شده با همه تشکل‌ها و سازمان‌های قانونی و اخلاقی داخل و خارج دانشگاه در چارچوب قانون و تا جایی که استقلال تشکل حفظ شود همکاری خواهیم کرد.

در عرصه دانشگاه در جهت رشد و توسعه همه جانبه تشکل‌های مختلف و دانشگاه رقابت جدی فرهنگی و سیاسی با دیگر تشکل‌های اسلامی خواهیم داشت و این رقابت را لازمه رشد میدانیم، البته لازم به یادآوری است که رقابت را باید جدای از تقابل و تنش‌های گروهی نابجا دانست و تنش زدایی و تسامح با تشکل‌های دیگر را سرلوحه فعالیت‌های خود میدانیم.

با توجه به تجارب گذشته و فراز و نشیب‌های بسیار، فعالیت تشکل با رویکردهایی نو آغاز خواهد شد و در جهت همکاری با دانشگاه و وزارت بهداشت از وزارت محترم بهداشت و نهادهای ذی‌ربط درخواست‌هایی داریم:

 

۱- تغییرات مثبت متناسب با رأی ۲۴ میلیونی دکتر روحانی و رأی بالای ۷۰ درصدی مردم سیستان و بلوچستان در کادر مدیریتی دانشگاه در جهت پیشبر اهداف عالی دولت در حوزه‌های بهداشتی _ درمانی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در حیطه دانشگاه و سطح استان.

۲- حاکمیت قانون در دانشگاه، طَی بازدید چند روز گذشته معاونت محترم فرهنگی وزارت بهداشت از دانشگاه همه دانشجویان یک موضوع را به صورت واحد درخواست داشتند و آن هم اجرای قانون و حاکمیت قانون بود.

۳- تشکیل به موقع شورای نظارت و تصمیم گیری‌هایی در چارچوب قانون و آیین نامه تشکل‌های اسلامی.

۴-ایجاد عدالت در برخورداری تشکل‌ها و سازمان‌های دانشجویی از إمکانات دانشگاه در خصوص مکان فعالیت، إمکانات در اختیار و حمایت‌های مادی و معنوی و مجوز فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف تشکل‌ها

۵-برداشته شدن نگاه‌های امنیتی از فعالین دانشجویی و حذف دخالت نهادهای داخل و خارج دانشگاه از فعالیت‌های دانشجویی.

ما با هدف رشد و توسعه جامعه در چارچوب قانون شروع به فعالیت می‌کنیم و امیدواریم با حمایت از طرف نهادها و سازمان‌ها مختلف حکومتی بتوانیم با همه توان به سمت أهداف خود حرکت کنیم.

در پایان از همه کسانی که مارا در این راه یاری کرده‌اند بخصوص معاونت فرهنگی وزارت بهداشت جناب دکتر فراهانی و معاونت فرهنگی دانشگاه جناب دکتر گنجعلی نهایت تشکر را داریم.

ومن الله توفیق

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا