خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شمال و شرق حلب آزاد شد

ارتش سوریه در عملیاتی غیرمنتظره و برق آسا معادلات میدانی در شمال حلب را تغییر داد و خسارتهای سنگینی به تروریست ها وارد کرد. 
به گزارش العالم در این عملیات، ارتش سوریه به پیشروی خود در حومه شمالی حلب ادامه داد و خسارت های سنگینی به گروه های تروریستی وارد کرد.
این پیشروی ارتش سوریه موجب بروز اختلاف بین گروه های تروریستی شده است.
ارتش سوریه به صورت غیرمنتظره ای توانست تغییری میدانی در حومه شمالی حلب ایجاد کند، تغییری که جبهه تروریست ها را تضعیف کرد و کمک کرد ارتش سوریه آنها را در شهر حلب تحت محاصره قرار دهد و راهی برای یگانهای نظامی ارتش برای رسیدن به مناطق «نبل» و «الزهرا» که از نزدیک به یک سال پیش تحت محاصره قرار دارد باز کند.
در عملیات ارتش سوریه، محور تدارکاتی تروریست های حلب و ترکیه قطع و در عملیاتی برق آسا، شمال و شرق حلب آزاد شد.
ارتش سوریه در این عملیات توانست مناطق نبل، زهرا، حرزالدین، رتیان، بشکوی، لیرمونش، شیحان و الراشدیه را از تروریست های تکفیری پس بگیرد.
در جریان این درگیری ها فرمانده نظامی گردان «فرسان الخلافه» وابسته با جبهه النصره در درگیری با ارتش سوریه در منطقه رتیان در شمال حلب کشته شد.
همچنین ارتش سوریه حمله جبهه النصره را که از طریق «تل الفاطمه» به منطقه «الناجی» در حومه درعا انجام داده بودند ناکام گذاشت و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد صدها فرد مسلح از گذرگاه «باب السلامه» از ترکیه وارد خاک سوریه شده و به منطقه «ریتان» واقع در حومه حلب منتقل شدند.
همچنین ده ها تن از افراد مسلحی که در درگیری های حومه شمالی حلب زخمی شده بودند با عبور از مرزهای سوریه وارد ترکیه شدند تا در این کشور تحت مداوا قرار بگیرند.
یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه گفت: ارتش از لحاظ آتشباری بر اغلب محله های «ریتان» تسلط دارد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا