خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهم/ سخنان یونسی درباره ی ترکیب کرد و ترک تکذیب شد

برخی سخنان منتسب به دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت ها در دیدار با جمعی از اعضای تشکیلات موسوم به جبهه ی متحد کرد درباره ی ترکیب جمعیتی آذربایجان غربی، تکذیب شد.
به گزارش انصاف نیوز، علی یونسی فرزند حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در این باره در صفحه ی شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:
«بسمه تعالی. اخیرا جمعی از فعالین سیاسی کرد استان آذرباییجان غربی دیداری با علی یونسی دستیار ویژه رییس جمهور داشته اند و پس از آن در برخی سایت ها مطالبی به نقل از ایشان در مورد ترکیب قومیتی ارومیه و ریشه های قومی این منطقه نقل کرده اند که کاملا کذب و دور از واقعیت است و ایشان مطلقا چنین مطالبی را در این جلسه عنوان نکرده اند و در هیچ منبع خبری معتبری نیز نیامده است و معلوم نیست حاضرین در این جلسه که خود را اعضای تشکیلاتی موسوم به جبهه متحد کرد می نامند بر چه اساسی چنین مطالب دروغی را به ایشان نسبت داده اند.
در پی آن برخی نمایندگان ارومیه در مجلس که دنبال بهره برداری های سیاسی از این موضوع و تحریک عواطف هموطنان آذری هستند نسبت های ناروا و توهین آمیزی به ایشان داده اند. 
امیدواریم افرادی که به این محافل دسترسی دارند نسبت به آگاهی بخشی بیشتر اقدام کنند و مانع از سواستفاده تفرقه افکنان شوند».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا