خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض طایفه مرادزهی خاش به سخنان ترامپ

بزرگان، ریش سفیدان و افراد طایفه مرادزهی ساکن در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ رییس جمهوری آمریکا تجمع اعتراض آمیز برگزار و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا در این اجتماع که مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش، شماری از فرماندهان سپاه، بسیجیان و اقشار مختلف مردم خاش حضور داشتند، شرکت کنندگان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا ضمن محکوم کردن سخنان گستاخانه ترامپ، از سپاه پاسداران حمایت کردند.

سر طایفه، بزرگان، ریش سفیدان، معتمدان و افراد طایفه مرادزهی در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: سپاه پاسداران نماد ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌هاست.

سرطایفه مرادزهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت کشور است و کار خود را با حمایت مردم با قوت ادامه می‌دهد.

عبدالعزیز مرادزهی افزود: رئیس جمهور تازه کار آمریکا با گستاخی تمام موضوع تروریستی بودن سپاه پاسداران را مطرح کرد، در حالی که آمریکا و هم پیمانانش خود منشاء تروریست جهانی هستند.

وی بیان کرد: سپاه از زمان شکل‌گیری تاکنون هر جا به حضورش نیاز بوده با اخلاص، احساس وظیفه، وجدان و رشادت و جانفشانی به صحنه آمده و امروز نیز به فعالیت خود با قوت بیشتر ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: طایفه مرادزهی نیز همچون گذشته پشتیبان سپاه خواهد بود.

سرطایفه مرادزهی ادامه داد: آنکه سبب نا امنی کشورهای منطقه شده و جان هزاران مسلمان و انسان بی‌گناه در مناطق مختلف جهان را به خطر انداخته و بسیاری از آنان را آواره و یا قتل عام کرده است، آمریکای جنایتکار و همدستانش هستند.

وی تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا به خاطر خصومتی است که با سپاه دارد زیرا سپاه پاسداران منافع مستکبران و ستمگران را در منطقه به خطر انداخته است.
مرادزهی گفت: همه مردم دنیا می دانند که کشوری همانند ایران در دنیا وجود ندارد و امنیت ایران مثال زدنی است و این امنیت حاصل جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی بویژه سپاه پاسداران است.

سردار عبدالعزیز یادآور شد: دشمنی بی پایان استکبار جهانی با کشورمان و بویژه سپاهیان سرافراز نشان می دهد دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است، امروز آنچه باعث اقتدار کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب است سپاه پاسداران است و دشمن نیز به همین جهت سپاه همیشه سرافراز ما را نشانه گرفته است اما بطور قطع دشمنان خارجی و داخلی هرگز نمی توانند به این نهاد مقدس مردمی آسیبی وارد کنند.

وی تصریح کرد: به نمایندگی از طرف طایفه بزرگ مرادزهی اعلام می کنم این طایفه مثل گذشته همبستگی خود را با نهاد مقدس سپاه پاسداران اعلام کرده و فریاد می زنیم شیطان بزرگ هیچ غلطی نمی تواند بکند.

به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا