خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه مشترک حمایت تشکل‌های بزرگ صنعت برق از اردکانیان

تشکل‌های بزرگ صنعت برق در بیانیه‌ی مشترکی از دکتر رضا اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو حمایت کردند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این بیانیه در پی می‌آید:

صنعت برق بی شک یکی از عوامل اصلی در توسعه زیرساخت‌ها واز موثرترین مؤلفه‌ها برای دستیابی به توسعه‌ای پایدار، مستمر و و رفاه عمومی است. این صنعت پایه در این مسیر با همت تلاشگران خود سال‌های پرفراز و نشیب و سرشار از موفقیت، سختی و تجربه را پشت سر گذاشته و با اتکا به همین تجارب ارزشمند و گرانبها امروز در زمره یکی از توسعه یافته ترین صنایع کشور، مدعی خودکفایی در همه بخش‌های این صنعت می‌باشد.

صنعتی که تا چهار دهه پیش کاملاً وابسته به خارج از مرزها بود امروز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برق در جهان است و جزو چند کشور نیروگاه ساز دنیا قرار گرفته به طوری که در حیطه ساخت تجهیزات و تولید خدمات صنعت برق سرآمد کشورهای منطقه است. این صنعت که امروز بالاترین سهم را در صدور کالا و خدمات فنی و مهندسی دارد و از سوی دیگر فراگیرترین خدمت رسانی را از نظرپوشش جمعیتی برای تأمین و توزیع انرژی برق به مردم عرضه می‌کند، در سایه یک مدیریت پایدار، لایق و کارآمد قادر است زمینه ساز توسعه‌ای پرشتاب و فراگیر برای کشور باشد.

با این وجود صنعت برق ایران و فعالان این صنعت در بخش‌های تولید و توزیع انرژی، همچنین سازندگان و پیمانکاران در طول بیش از یک دهه اخیر به رغم شرایط دشواری که گذرانده‌اند و با وجود ساختار نامناسب اقتصادی و فقدان منابع مالی کافی، در حد توان خود این صنعت را پایدار نگه داشته و تنگناها را تحمل کرده‌اند. بی تردید این شرایط و تداوم آن نگرانی‌هایی را با توجه به روند افزایش نیاز مصرف برای تأمین برق مطمئن در اقصی نقاط کشور در پی خواهد داشت.

اکنون در آستانه معرفی وزیر نیرو در دولت دوازدهم، فعالان صنعت برق امیدوارند که با انتخاب چهره‌ای شایسته و در سایه حمایت‌های دولت تدبیر و امید و مجلس محترم، صنعت بزرگ و توانمند برق برای توسعه و پیشرفت جان تازه‌ای گیرد و بتواند با شایستگی در دستیابی کشور به اهداف و برنامه‌های خود و جلب رضایت عمومی از خدمات برق ایفای نقش کند.

در همین راستا تشکل‌های بزرگ صنعت برق اعم از انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق، سندیکای تولیدکنندگان برق و همچنین سندیکای صنعت برق ایران، دکتر رضا اردکانیان را به عنوان وزیر نیروی دولت دوازدهم، انتخابی اصلح دانسته و حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام می‌دارند.

امید که در سایه تخصص، تجربه و مدیریت کارآمد این چهره نام آشنا و مجرب در صنعت آب و برق کشور به عنوان صنعتی زیرساختی و بنیادین به روزهای پرفروغ و توسعه پرشتاب خود بازگردد.

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق سندیکای تولیدکنندگان برق سندیکای صنعت برق ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا