خرید تور تابستان ایران بوم گردی

30 هزار نفر از نیروهای وزارت اطلاعات در حوادث اخیر پای کار بوده اند

رئیس سازمان حراست کل کشور گفت: در «اغتشاشات» اخیر «دشمن» با استفاده از روش‌های ترکیبی به صحنه آمد اما حدود ۳۰ هزار نفر از نیروهای حراست در سراسر کشور برای مبارزه با این «فتنه» در کنار سایرین پای کار آمدند.

وزارت اطلاعات: ۳۰ هزار نفر از نیروهای حراست با «اغتشاشگران» مقابله کردند

به گزارش شبکه شرق، سیدحسین حجتی، معاون وزیر اطلاعات در سمینار بانوان حراست با عنوان «زن، عفت، امنیت» گفت: اشتباه بزرگ آن است برخی تصور می‌کنند که تربیت افراد صرفاً در اجتماع شکل می‌گیرد در صورتی‌ که تربیت افراد در خانواده شکل می‌گیرد و دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال مخدوش کردن نهضت خانواده بود و ما به دنبال برگزاری همایشی با عنوان «زن، عفت، امنیت» بودیم.

وی با بیان اینکه کمک به بهبود فرآیندهای اداری باید به‌عنوان راهبرد اصلی مدنظر قرار گیرد، گفت: به‌عنوان مثال در اغتشاشات اخیر دشمن با همه ترکیبات به صحنه آمد و حدود ۳۰ هزار نفر از حراست کشور برای مبارزه با این موضوع در کنار سایرین پای کار آمدند.

حجتی با تأکید بر اینکه همه این رویکردها را در برنامه سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار خواهیم داد، خاطر نشان کرد: در برنامه‌های پیش‌روی سازمان افزایش کارکرد بانوان در بخش حراستی در دستور کار است و دفتری در تمام استان‌ها با ریاست بانوان تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام وخسته باشی،آقای حجتی چرا نیروهای حراست که نیروهای حاکمیتی هستند مخصوصا حراست وزارت بهداشت باید زیر نظر شرکت های خصوصی باشند خواهشا این نیروها شرکتی را تبدیل وضعیت نمایید،نیروهای حراست وزارت بهداشت-نیروهای ایثارگر کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا