خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممانعت امنیتی ها از تجمع مقابل سفارت پاکستان

برگزاری تجمع مردمی که قرار بود امروز ساعت سه بعد از ظهر مقابل سفارت پاکستان انجام شود به دلیل مخالفت نیروهای امنیتی برگزار نشد.
در شرایطی که بیش از 48 از انتشار خبر شهارت یکی از مرزبان های به گروگان گرفته شده توسط گروهک جیش العدل می گذرد، نیروهای امنیتی مانع از برگزاری مراسمی شدند که برای نشان دادن اعتراض به تعلل پاکستان در این پرونده قرار بود مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شود.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از دیپلماسی ایرانی، مردمی که برای همدردی با خانواده جمشید دانایی فر و نشان دادن خشم خود از تعلل های پاکستان برای حضور در تجمع مقابل سفارت پاکستان به خیابان فاطمی غربی مراجعه کرده بودند با مخالفت نیروهای امنیتی و لباس شخصی روبه رو شدند.
یکی از لباس شخصی های حاضر در محل، دلیل مخالفت با برگزاری این تجمع را نداشتن مجوز رسمی از وزارت کشور و تلاش عده ای از نیروهای داخلی برای سوء استفاده از تجمع عنوان کرد.
این مخالفت در حالی انجام گرفت که تعدادی از افراد حاضر در محل با صحبت کردن با نیروهای امنیتی تاکید کردند که تنها برای شرکت در مراسمی که نشانه همبستگی ملی در برابر جیش العدل است، قصد حضور در تجمع را داشته اند.
نیروهای امنیتی در حالی مانع از برگزاری این تجمع شدند که سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان پس از شهادت دانایی فر ادعا کرد که وزارت امور خارجه ایران پیگیر پرونده مرزبان ها نبوده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا