خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ای جعلی درباره تعطیلی آرامگاه کوروش!

«اطلاعیه‌های مربوط به تعطیلی محوطه تاریخی پاسارگاد از پنجم تا هشتم آبان ماه که به استانداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس نسبت داده شده، فاقد اعتبار است.»

به گزارش ایسنا، با نزدیک شدن به تاریخی که به زادروز کوروش کبیر منسوب شده، همانند سال‌های قبل شائبه‌هایی درباره‌ی تعطیلی پاسارگاد و همچنین آرامگاه کوروش مطرح شده است. در چند روز گذشته نیز اطلاعیه‌هایی با لوگوی استانداری و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن‌ها اعلام شده؛ « با توجه به سوء استفاده‌های سیاسی و امنیتی گروهک‌های ضد انقلاب، مجموعه توریستی پاسارگاد از پنجم تا هشتم آبان‌ماه تعطیل است. همچنین مسیرهای ورودی به این مجموعه به این مجموعه توسط راهداری و نیروی انتظامی مسدود خواهد بود. هموطنان عزیز برای ادای احترام به شخصیت کوروش کبیر و بازدید از این مجموعه ارزشمند، روزهای دیگری را انتخاب کنند. »

این در حالی است که فاطمه رضایی ـ مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ـ براساس استعلامی که از استانداری فارس و پایگاه میراث فرهنگی پاسارگاد گرفته، به ایسنا گفت: محتوای این اطلاعیه‌ها نادرست است و پوسترهایی با متن تعطیلی مجموعه پاسارگاد در تاریخ مذبور که با لوگوی استانداری و این اداره منتشر شده، فاقد اعتبار است.

او ادامه داد: ‌هنوز درباره‌ی فعالیت پاسارگاد و آرامگاه کورش در تاریخ پنجم تا هشتم آبان‌ماه از سوی سازمان و یا نهاد رسمی اعلام موضع نشده است. قطعا اگر قرار باشد اطلاعیه‌ای رسمی صادر شود از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود تا مردم از کانال مطمئن‌تری در جریان وضعیت این مجموعه قرار گیرند نه این‌که پوستر چاپ و در فضای مجازی منتشر شود.

رضایی تاکید کرد: ‌موضع استان فارس و همچنین برنامه‌ریزی برای مناسبت آبان‌ماه هنوز مشخص نشده و بهتر است در این‌باره فرافکنی صورت نگیرد.

نمونه اطلاعیه جعلی

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا