خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پسر وزیر اطلاعات: پروژه «روز کوروش» مصداق بارز نفوذ است!

سیدمحسن علوی، فرزند وزیر اطلاعات که هم اکنون نماینده‌ی مجلس است، تاکید کرد: پروژه هفتم آبان مصداق بارز نفوذ بوده و اهداف دیگری در پشت این مراسم نهفته است که هوشیاری مسئولان امنیتی را میطلبد.

به گزارش انصاف نیوز، متن پاسخ سیدمحسن علوی به گزارشی در سایت رویداد24 در پی می‌آید:

«پیرو درج مطلبی منتسب به اینجانب سید محسن علوی نماینده مجلس شورای اسلامی با عنوان برگزاری روز کورش فرصتی برای معرفی فرهنگ ملی و اسلامی بدینوسیله به استحضار میرساند مطلب درج شده، در پاسخ به سوال خبرنگار محترم آن رسانه که از نظر اینجانب مقصود اقای پارسایی نماینده محترم شیراز از طرح برگزاری همایش روز کورش چیست؟ پاسخ مذکور با عنایت به توضیحات ارائه شده از سوی جناب آقای پارسایی در جلسه مجمع نمایندگان داده شده است.

لیکن در خبر انتسابی به اینجانب در آن رسانه به گونه ای مطلب درج گردیده است که نظر شخصی اینجانب بر تاکید برگزاری این همایش می باشد.

این در حالی است که در پاسخ خبرنگار مبنی بر این که نظر شما در خصوص برگزاری این همایش چیست؟ صراحتا اعلام نموده ام که اینجانب حقوقدان هستم و نه متخصص امور فرهنگی و دینی لذا نمیتوانم نظری در این خصوص ارایه نمایم.

علی الخصوص که در سخنرانی‌های مختلف در طول یک سال گذشته صراحتا اعلام نموده ام پروژه هفتم آبان مصداق بارز نفوذ بوده و اهداف دیگری در پشت این مراسم نهفته است که هوشیاری مسئولان امنیتی را میطلبد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. پيشنهاد ميکنم فردوسي، حافظ، مولانا، رازي، ابن سينا و ديگر بزرگان ايراني را پيشکش کنيم به ديگر کشورهائي که بدشان هم نمي آيد اينها را بنام خودشان و به تاريخ خودشان ثبت کنند، مثل کشورهاي استقلال يافته از شوروي سابق! براي خودمان هم … اصلا تاريخ براي چي مان!؟ مگر کشورهاي جديد که تاريخي هم ندارند، در حال زندگي نيستند!؟ تازه وضعشان هم از ما که تاريخ داريم بهتر است. فقط هر جا آقايان مسئولين و حکومتي هاي ما گفتند بخنديد، بخنديم و هرجا گفتند بگرييد، گريه کنيم. همين!

    20
  2. سلام-این مکانی که در پاسارگاد به عنوان مقبره کوروش می نامند تا قبل از بر سرکار آمدن پهلوی قبر مادر سلیمان نبی بود تا حال دلیل قانع کننده ای بر مقبره کوروش شدن آنجا ارائه نشده ضمنا مقبره فردوسی هم تا قبل از دوران پهلوی معلوم نبود آقایان رفتند و قبر یک بنده خدای دیگر را که معلوم نبود سید بود یا شیخ یا …در یکی از گورستانی در طوس بعد چنیدن صد سال به نام مقبره فردوسی نامگذاری کردند بدون هیچ مدرکی و تنها با تلقینات ساختگی و توسط مهندسین اورپائی یک سازه ای با برداشت از سازه قبر مادر سلیمان (کوروش) بر روی آن ساختند تا بنیان حکومت جدید در ایران را بعد از حدود چهارده قرن از ورود اسلام به این سرزمین بر مبنای جدیدی بنیان نهند

    21
    1. به مرجع زیر تشریف ببرید: John Boardman, The Cambridge ancient history, Volume 14, 46
      تا نادرستی گفتار شما معلوم شود.

  3. من فکر میکنم اتفاقا وجود امثال آقازاده هایی مثه شما مصداق بارز و واضح نفوذ هست

    20
    1. سلام ،
      لُبِ مطلب را آقای دلبری گفت و دلِ ما را با این سخن حق بُرد ! خودش نفوذی – فرهنگش نفوذی – پُست و مقام و شغلش نفوذی ! بعد، به کوروش که اصلش مالِ ماست ، میگوید نفوذی !

      16
  4. اقای علوی فرستادن سه میلیون نفر با هزینه عمومی به ….برای تظاهر به […] مصداق نفوذ نیست […] اونوقت جمع شدن صد هزار نفر در مقبره کوروش مصداق نفوذ است بهر حال از این که مسلمان نماها نیت درونی شان را بروز دادند برای ما درس بزرگی است

  5. سلام-آقای گرام شما یک آدرس مجهول دادی خلاصه دلایل آن را لطفا مرقوم فرمائید احتمالا نویسنده اش یا یهودیست یا انگلیسی یا…هخامنشیان را هاخامهای یهود تاسیس کردند برای دفاع از منافع خودشان هرقدمی که برداشتند برای یهودیان آنزمان بود آلت دست آنها بودند و در اپر یک هجوم جدی خارجی (اسکندر مقدونی) نابودشدند چون مردم آنها را دوست نمی داشتند وبرای حفظ آنها کاری نکردند آگر قاجاریه بعد دویست وسال فقط قفقاز را با بی عرضگی از دست دادند هخامنشیان تمام ایران آنروز را

  6. آقای آقازاده .. می بخشید … نماینده، آقا ما گذشتیم همون ساکت بشینید و روی صندلی لم بدید و انعام و حقوق مکفیتان را بگیرید بهتر است و برای دوره بعد با سکوت هم مورد تاءییدشورای محترم نگهبان قرار میگیرید، از طلا گشتن پشیمان گشته ایم – مرحمت فرموده ما را مس کنید.

  7. این پسرِ همان وزیری است که وقتی کنار خاتمی عزیزدر یک مراسمی قرار گرفته بود و رسانه های محافطه کار اقتدارگرا مورد پرسش قرارش داده بودند، بیاناتِ انفعال آمیزی ارائه داده بودند!
    آقای وزیر! دیگه این توفیق را نخواهی یافت!
    بعد هم این که همه چیز یهویی مُد می شه، مثل نفوذ و…

  8. ایشون اهل لارستان هستند و متاسفانه چند سالی هست لاریها برای ایجاد هویت مستقل بقیه و مورد لطف قرار میدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا