خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه بی نام علیه «فاطمه راکعی»

خبرگزاری فارس، با انتشار متنی با عنوان «بیانیه جمعی از زنان فرهیخته تهرانی و خانواده معظم شهدا / حامی سران فتنه جایی در شهرداری تهران ندارد»، علیه «فاطمه راکعی» جریان سازی کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این بیانیه‌ی بدون نام که واقعی بودن یا نبودن آن مشخص نیست، در پی می‌آید:

بسمه‌تعالی

محمدعلی نجفی، شهردار تهران، جنابعالی مستحضرید که تهران، به‌جز این‌که پایتخت کشور ایران اسلامی است، با پرونده‌ درخشان و مدیریت جهادی شهردار سابق، جزو شهرهای مترقی در همه حوزه‌های شهری، کالبدی و فرهنگی قرار دارد و مشاور امور بانوان شهرداری تهران، به‌عنوان نماینده نیمی از جمعیت تهران، نقش بسیار تأثیرگذار و مهمی در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌هایی در حوزه زن و خانواده دارد.

حال که شهردار جدید و تازه‌نفس وارد عرصه مدیریت پایتخت کشور شده است، انتخاب مشاوری که دغدغه اصلی وی تحکیم بنیان خانواده  و نگاه متعالی اسلام  به زن باشد و در ورطه افراط‌ وتفریط های موجود در این حوزه نیفتد، بسیار مهم و مؤثر است، اما انتخاب فاطمه راکعی، به‌عنوان مشاور امور بانوان شهرداری تهران بیانگر چنین مقصودی نیست.

پرونده راکعی با فتنه 88 گره‌خورده است، وی از اعضای حزب مشارکت و از نمایندگان مجلس ششم است که حضور فعالی در اقدامات سیاسی آن مجلس ازجمله شرکت در تحصن 27روزه نمایندگان مجلس داشته و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان این استعفا، به فعالیت پرداخته است که هرگز از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد. همچنین این فعال سیاسی به‌عنوان مدیر «انجمن شاعران ایران» در شعری که به یکی از سران فتنه تقدیم کرد، ادعای تقلب در سال 1388 را تکرار کرد.

وی با این سابقه به‌جز رد صلاحیت در دوره‌های بعدی مجلس شورای اسلامی، در شورای شهر نیز تائید صلاحیت نشد، لذا انتخاب چنین فرد پرحاشیه‌ای به‌عنوان نماینده‌ زنان شهر تهران اجحاف در حق تمام خانواده‌های تهران است بر این اساس، جمعی از زنان فعال ساکن تهران و خانواده‌ معظم شهدا، خواستار انتخاب فرد دیگری باصلاحیت قابل‌قبول برای این تصدی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا