خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقای احمدی نژاد و تیمش علاقمندند تیتر یک باشند»

مدیر مسوول روزنامه‌ی «شرق»، در ارزیابی برخی رفتارهای اخیر «حمید بقایی» از جمله حمل پرونده‌هایش با زنبیل قرمز برای حضور در دادگاه، گفت: می‌خواهند به هر شکلی شده در صدر اخبار باشند و خودنمایی کنند.

«مهدی رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: آقای احمدی‌نژاد و تیمش، علاقمندند که بالاخره به نوعی در رسانه‌ها باشند، تیتر و عکس یک باشند و برایشان هم مهم نیست که به چه شکلی؛ اگر شد به شکل مثبت و اگر نشد، منفی، مهم نیست دیگر. حالا مثلاً زنبیل چه فلسفه‌ای دارد که شما وسایلت را بگذاری در آن و ببری؛ به‌نظرم بیشتر می‌خواهند یک‌جور خودنمایی کنند تا اینکه بخواهند حرف حسابی را به مخاطب انتقال دهند. من خیلی در این عمل حرف حسابی نمی‌بینم و هیچ تحلیل منطقی نمی‌شود داد که بگویی، این‌کار مبتنی بر این گزاره‌های پیشین است.

او در آخر گفت: کلیپ‌هایی که قبلاً منتشر کرده‌اند را هم که نگاه می‌کنید چنین چیزی می‌بینید؛ مثلاً یک آدمی مثل «رامین» هم می‌گوید که این‌ها از خرد لازم برخوردار نیستند و حتی حرف‌های تندتری هم زده است. من خیلی فکر نمی‌کنم که بشود برای کار ایشان تحلیل منطقی ارایه داد، مگر اینکه خودش بیاید و توضیح دهد که به چه دلیل این کار را کرده است. این‌کارها بیشتر تبلیغاتی است و می‌خواهند که بالاخره در صدر اخبار باشند، حالا به هر شکلی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. والله اینهم یه بدبخت کج طالع دیگریست هنوز در توهم اقبال گذشته است نمی فهمند ان اقبال برای ابزاردست بودن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا