خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طبقه‌ی چهارم خوابگاه فیض رنگ و بوی زندگی گرفت!      

یکی از دانشجویان غیربومی کاشانی خوابگاه فیض می‌گوید: «فیض دیگر رنگ و بوی زندگی گرفت! دانشجویان کاشانی و غیرکاشانی در طبقه‌ی چهارم این خوابگاه تا بهمن ماه می‌توانند اسکان پیدا کنند، درحالی که پیش از این قرار شده بود: تا روز پنج‌شنبه سوم آبان‌ماه، دانشجویان غیرکاشانی را از خوابگاه بیرون کنند.»

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این دانشجو می‌گوید: شنیده حاکی از این است که در جلسه‌ای که سرپرست طبقه‌ی چهارم خوابگاه فیض با دانشگاه تهران داشته است، وی استعفا داده و گفته است: بعد از این، بچه‌های غیربومی کاشان هیچ ربطی به من ندارند و حکم تعلیق اسکان دو نفر از دانشجویان که نمایندگان کاشانی‌ها نیز بوده‌اند را داده است و از آن زمان به بعد حتی تماس بچه‌ها را هم پاسخگو نبوده است.

این دانشجوی غیرکاشانی ساکن خوابگاه فیض مدعی شده است که علاوه بر این که یک میلیون چک و سفته به سرپرست طبقه‌ی چهارم داده‌اند، اما به نوعی پشت‌ آنها را خالی کرده است و علاوه بر ۳۴۰هزار تومانی که دانشگاه تهران از آنها گرفته، مجبور به پرداخت 500 هزار تومان به این فرد نیز شده‌اند.

بر اساس گزارش‌هایی که برخی دانشجویان اعلام کرده‌اند: دانشجویان غیربومی با پادر میانی آقایان علیرضا رحیمی، نماینده‌ی مجلس، حسن به‌نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران و دکتر سدیدپور، اجازه‌ی اسکان تا پایان این ترم را پیدا کرده‌اند.

 

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۶_۲۲-۲۲-۵۶

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا