خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کدام کشور بیشتر به ایران آسیب رسانده‌اند؟ آمریکا _ روسیه!

پایگاه خبری انصاف نیوز در 7 روز نمایشگاه مطبوعات، 7 پرسش برای نظرسنجی و مشارکت بازدیدکنندگان و مخاطبان طراحی کرده که هر روز، یک پرسش به رأی گذاشته می‌شود!

پرسش روز نخست نمایشگاه؛ «کدام کشور بیشترین آسیب را به ایران وارد کرده‌اند؟»
پاسخ؛ آمریکا که با برگه‌های زردرنگ مشخص می‌شد و دیگری روسیه که رنگ آبی نشانگر تایید بود!

این پرسش و این ایده‌ی متفاوت از سوی تحریریه‌ی انصاف نیوز البته برخی حواشی نیز در پی داشت و مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت! اما در این میان برخی نیز این پرسش را از اساس دارای اشکال بنیادی قلمداد کرده و طرح‌کنندگان آن را به نداشتن سواد تاریخی متهم کردند!

اما در این میان آنچه از همان ابتدای رأی‌گیری مشهود بود، این که برگه‌های آبی رنگ با سرعت و گویا خشم بیشتری به صندوق شیشه‌ای و بی‌واسطه‌ی رأی انداخته می‌شوند!

این کشمش و تضارب آرا از اولین ساعات شروع بکار نمایشگاه آغاز شد و در ساعات پایانی یعنی ساعت 8 شب در حضور بازدیدکنندگان، شمارش آرای نظرسنجی با شرکت 154 نفر، مشخص کرد که از نظر شرکت کنندگان، روسیه با 65.6 درصد آسیب بیشتری را به ایران زده است!

به این ترتیب آمریکا با 34.4 درصد، خشم کمتری را متوجه خود کرد و این یعنی احتمالا از نظر آنها تحریم‌ها هیچ غلطی نمی‌کنند و «برجام» پابرجاست!

این در حالی بود که این پرسش در فضای مجازی اینستاگرام، توئیتر و کانال تلگرامی انصاف نیوز بازتاب ویژه‌ای داشت؛ بطوری که برخی کانال‌های اطلاع‌رسانی تنها خبری که از اولین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات انعکاس دادند، تصاویری از پرسش و صندوق آرای شیشه‌ای منتشر کردند.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۷_۱۷-۰۳-۰۰
کاربری به نام «شهاب» در توییتر نوشت: قسمت جالب نمایشگاه مطبوعات، روسیه آمریکا؛ مساله این است!

قضاوت با شما!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الان هم روسیه و چین هستند ، که از وضعیت عادی ایران به واسطه انجام برجام، بی قراری می کنند! چرا که روسیه قبلا با برگ ایران، با آمریکا توافق می کردو یک بار هم از حق وتو برای قطعنامه ها، استفاده نکرد!؟ ولی در مورد سوریه بارها استفاده نمود!
    چین هم هیمن طور، ضمن این که به واسطه ی قطعنامه های ظالمانه، به دوران نفت در برابر غذای عراق صدام حسین نزدیک شده بودیم و چینی ها ضمن این که پولمان را نمی دادند، جنس های درجه چندم خود را به ما قالب می کردند و کلی منت!!
    آمریکا از اول به واسطه ی مساءل مهم ، دیوار بی اعتمادی قطوری داشتند ولی دوستان نماها بدتر با ما رفتار کردند!

    18
  2. انصاف، چرا در مورد تاواريش پوتين، اينقدر بي انصافي ميکني!؟ رفيق، رفاقت دارد، مرام دارد، پا به پات مي آيد (البته اينها براي خودشه ها، فکر نکني يه وقت براي ماهاست) لذا واضح و مبرهن است که آمريکا، آمريکا، مرک به نيرنگ تو …!! (حداقلش اين است که اون آمريکائي به حضرت عيسي معتقد است، اما اين روسي حتي خدا را قبول ندارد، حضرت عيسي که جاي خود!)

    18
  3. پای امریکا از اوایل دهه 30 به ایران باز شد ، آنهم به برکت نیاز دولت فخیمه انگلیس برای سرنگونی دولت ملی مصدق ، شپش و بیماری های تراخم و کچلی و مالاریا به کمک اصل 4 ترومن در ایرا ن ریشه کن شد (البته سر و کله شپش در سالهای اخیر دو باره پیدا شده است) سود امریکا از ایران از طریق فروش اسلحه و کالاهای صنعتی بود که به آن نیاز داشتیم و پرداخت هزینه های ژاندارمی خلیج فارس ، اما روسیه قسمتهایی از خاک ما را از ایران جدا کرد و همواره مدافع استبداد در ایران بود و آخری خدمت آن کشور هم کاهش سهم ایران از دریای خزر از 50% به 11% در سالهای اخیر واین خدمتها تا کی ادامه خواهد داشت خدا میداند !!

    1. محدود شدن ایران از 50% به 11% از محاسن دولت اصلاحات خاتمی است که در4 سالاه دوم خدمت خود این پاداش را برای روسیه به ارمغان آورد!!!

  4. در صد سال اخیر آمریکا بیشترین آسیب را به ایران عزیزمان زده است.و قبل از آن هم بی کفایتی پادشاهان راه را برای آسیب رساندن به ایران باز کرده اند.کلا باید گفته شود که بی کفایتی مسئولین و وابستگی و خیانت آنها به کشورشان باعث میشود دیگر کشورها سوء استفاده کرده و به کشوری آسیب برسانند.قریب به یقین نظر بنده را سانسور خواهید کرد زیرا جناهی نظر نداده ام که خوشایند این جناح یا آن جناح باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا