خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر جهانگیری به شایعه‌ی جدایی از دولت پاسخ نداد!

دقایقی پیش معاون رییس‌جمهور، دکتر اسحاق جهانگیری از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد؛ در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز او را همراهی می‌کرد. در این بازدید که تنها از تعدادی غرفه‌های برتر به لحاظ جلوه و زیبایی که هزینه‌های بالایی برای طراحی آنها صورت گرفته و در راهروی اصلی نمایشگاه جانمایی شده‌اند، انجام شد، خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی شایعه‌ی جدایی دکتر از دولت پرسید که وی با لبخندی پاسخ داد: قرار نیست که مصاحبه‌ای داشته باشم!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، پس از این بازدید کوتاه، مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه با سخنرانی وزیر ارشاد آغاز شد؛ دکتر سیدعباس صالحی با بیان این که «در دولت یازدهم در حوزه‌ی توسعه‌‌ی مطبوعات اتفاقات قابل توجهی افتاد»، گفت: از 15هزار  مجوزی که پس از انقلاب صادر شد، 56 درصد در دولت یازدهم صورت گرفت و نگاه دولت به توسعه‌ی رسانه فضای بازتر برای تحقق عرضه‌ی افکار و اندیشه نمایه‌ای بر این رقم دارد.

وی افزود: در این تعداد سهم جنسیتی افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و مدیران مسوول زن در آغاز دولت یازدهم، 7 درصد بودند و در پایان دولت یازدهم به 13 درصد رسید. حوزه‌‌ی رسانه‌های بر خط و سایت‌ها از 200 به دو هزار و 800 عدد افزایش یافت و شاخص‌های دیگری که نشانه‌ی توسعه‌ی کمی مطبوعات و پایبندی دولت یازدهم به تعهد خود برای گشایش فضای آزادی فکر و ابراز اندیشه است.

صالحی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت یازدهم، با تأکید بر این که «دست و توان دولت بسته و محدود بود و هنوز هم هست»، تصریح کرد:  با وجود تمام محدودیت‌ها و توان اقتصادی، در دولت یازدهم اتفاقاتی در حوزه‌ی حمایتی افتاد؛ در ابتدای دولت، بیمه‌شدگان حوزه‌ی رسانه 5 هزار نفر بودند و در پایان حدود 16 هزار که به بیش از سه برابر رسید.

وی گفت: در دولت یازدهم، نظام حمایتی شفافیت پیدا کرد و همگان نسبت به آن اذعان دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا