خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نیم ستون / هفت توصیه برای سال اسب

حبیب متوسل، انصاف نیوز:
درین نیمچه ستون طنز هفت توصیه داریم برای سال اسب که پارسال برای ما تجربه شد و باید حتما رعایت کنید و اگر می خواهید یارانه‌تان قطع نشود و باز هم دکتر روحانی به شما اسمس (پیامک) بدهد و دلتان را شاد کند به هفت نفر ایمیلش کنید. مشاهده شده که یک وزیر گوش نکرد و فردایش کارت زرد گرفت …
1- الکی امیدوار نشوید.
اگر به کاندیدایتان رای دادید و او به طرز عجیبی رای آورد و تازه بعد از آن رییس جمهور شد، فکر نکنید که مثلا از فردا دیگه بعله ربنای شجریان از صداوسیما پخش می شود … خیر … شما باید مثل کسانی که قبل از انتخابات همه چیز را در خشت خام می‌دیدند هی انتقاد کنید و به جرز دیوار کاخ ریاست جمهوری هم گیر بدهید.
2- حرکت گاز انبری نزنید.
سوالی که پیش می‌آید این است که حرکت گازانبری چیست؟ آیا با گازگرفتن ارتباطی دارد؟ خیر. آیا با انبر گرفتن ارتباطی دارد؟ باز هم خیر. حرکت گازانبری خیزی غلط است برای ضایع کردن رقیب در یک مناظره اما نتیجتا باعث کاهش آرای خود شخص می شود.
3- در تحصن‌های دانشجویی شرکت نکنید.
البته این قسمت مخصوص کسانی است که می‌خواهند در آینده وزیر شوند. توصیه‌ی ما این است که اگر هم شرکت می‌کنید جلوی دوربین ننشینید حتی اگر رییس دانشگاه هم در آن حضور داشته باشد چراکه مطمئنا فیلمتان پخش می‌شود و رای اعتماد نمی‌گیرید و قطعا بدانید که هیچ فیلمی از دید نمایندگان دور نمی‌ماند.
4- مراقب استقرار مستحکم خود باشید.
اول اگر توانستید این جمله را ده بار بگویید شما را در قرعه کشی پراید مدل سال با لامپ‌های جدید شرکت می‌دهیم. پولش را انصاف تقبل کرده است. حالا سوال اینجاست … چرا باید مراقب استقرار مستحکم خود باشیم؟ چون ممکن است بدزدندش؟ ممکن است مانند دریاچه‌ی ارومیه خشک شود؟ ممکن است رفراندم برگزار کند و به روسیه ملحق شود؟ خیر … پاسخ هم همین جاست. اگر مراقب استقرار مستحکم خود نباشیم ساعت‌ها از وقت و هزینه‌ی شهرداری و وزارت کشور را هدر می‌دهیم و آخرش می‌فهمیم مقصّر نردبان بیچاره بوده است.
5- به کوچک‌زاده زنگ نزنید حتی شما دوست عزیز.
اگر فکر می‌کنید خبرگزاری معتبری هستید یا فکر می‌کنید روزنامه‌ای پر تیراژ هستید و می‌توانید با مصاحبه‌های جنجالی تیراژتان را بالاتر ببرید و یا خیلی خفن هستید و می‌توانید جای عادلپور را هم بگیرید از ما به شما نصیحت به او زنگ نزنید چون مطمئنا مردشورتان برده می‌شود یا شسته می‌شود یا یه همچین چیزی …
6- مراقب مداحان باشید.
چون می خواهیم مراقب باشیم پس ازین قسمت به سرعت عبور می کنیم.
7- در هر صورت انتقاد کردن را فراموش نکنید.
اگر تحریم‌ها برداشته شد انتقاد کنید، اگر برداشته نشد انتقاد کنید، اگر سبد کالایی دادند انتقاد کنید، اگر سبد کالا ندادند انتقاد کنید، اگر یارانه را قطع کردند انتقاد کنید، اگر یارانه را ادامه دادند انتقاد کنید و به هیچ وجه ازین نترسید که شما را بی سواد خطاب کنند. یادتان باشد هیچ وقت کم نیاورید. ممکن است روحانی به شما پیامک های مشکوکی بزند و مثلا عید را تبریک بگوید و شما در رودربایستی گیر کنید و انتقادتان در نیاید اما آن را به هیچ جایتان نگیرید و انتقاد را ادامه دهید؛ باشد که بتوانیم بازهم شاهد حضور احمدی نژاد کاندیدا باشیم و دوران رکود طنز در ایران پایان یابد و به دوران اوج خود برگردد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا