خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمع آوری 1000 معتاد متجاهر و 6000 متکدی در پایتخت

فرماندار تهران با تاکید بر جمع آوری یکهزار نفر از معتادان متجاهر و 6000 نفر از متکدیان تهران گفت: با اجرای طرح جمع آوری معتادان و متکدیان امروز چهره شهر تهران تغییر کرده است.

عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه یکصد نفر از متکدیان جمع‌آوری شده را کودکان و 3000 نفر از آنان را متکدیان زیر 15 سال تشکیل می‌دادند که مابقی افراد جمع‌آوری شده نیز متکدیان بزرگسال بوده‌اند.

وی درباره جمع آوری متکدیان زیر 15 سال نیز گفت: باید موارد قانونی این موضوع نیز حل شود تا در جمع آوری کودکان متکدی زیر 15 سال نیز اقدام جدی انجام شود. البته در زمینه برخورد با متکدیان نیازمند فرهنگسازی هستیم. امروز علاوه بر مشکلات قانونی نبود ظرفیت کافی در بهزیستی نیز در روند جمع آوری کودکان متکدی خلاء ایجاد کرده است.

فرماندار تهران با تاکید بر نقش شهروندان برای مقابله با پدیده شوم تکدی گری افزود: امیدوارم فرهنگ‌سازی مناسبی در جهت مقابله با تکدی‌گری ایجاد شود و شهروندان از کمک به افراد متکدی سرچهارراه ها و خیابان ها خودداری کنند. برخورد با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه معتادان متجاهر، تکدی‌گری و کارهای فرهنگی مد نظر فرمانداری تهران قرار دارد که امیدواریم روز به روز شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور و پایتخت باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا