خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دانکرک» در دومین هفته متوالی باکس‌آفیس صدرنشین شد

فیلم جنگ جهانی کریستوفر نولان باز هم عملکرد خوبی را از خود به ثبت رساند و یک انیمیشن، یک کمدی و یک درام را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باکس‌آفیس موجو، فیلم «دانکرک» ساخته کریستوفر نولان برای دومین هفته متوالی در صدر جدول باکس‌آفیس قرار گرفت و فیلم انیمیشن جدید کمپانی سونی یعنی «فیلم اموجی» را به رده دوم فرستاد. دیگر فیلم تازه اکران‌شده این آخر هفته «بلوند اتمیک» کمپانی فوکوس فیچرز بود که کمی از انتظارها ضعیف‌تر ظاهر شد. با این حال، فیلم کمدی «سفر دخترها» کمپانی یونیورسال آخر هفته دوم خیره‌کننده‌ای داشت و با بیش از ۲۰ میلیون دلار در رتبه سوم جای گرفت.

با فروش تقریبی ۲۸.۱ میلیون دلار، «دانکرک» در صدر باکس‌آفیس آخر هفته قرار گرفت. این فیلم حالا در ۱۰ روز نخستین اکران خود توانسته ۱۰۲ میلیون دلار در آمریکا بفروشد و در مناطق دیگر هم به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد. در همین آخر هفته، این فیلم ۱۷ بازار دیگر اضافه کرد، ۴۵.۶ میلیون دلار دیگر در سراسر دنیا فروخت، مجموع خارجی‌اش را به ۱۳۱.۳ میلیون دلار رساند و به این ترتیب مجموع فروش کل فیلم در حال حاضر ۲۳۵ میلیون دلار است.

جدیدترین فیلم انیمیشن سونی با نقدهای کوبنده منتقدان وارد هفته دوم خود شد. با این حال، بعد از تخمین‌های نهایی روز جمعه، به نظر می‌رسید که ممکن است بتواند شانسی برای قرار گرفتن در رتبه اول داشته باشد که البته در نهایت‌ اینطور نشد و فروشش به ۲۵ میلیون دلار رسید. با نگاه به آینده، می‌توان گفت بهترین فروش فیلم می‌تواند چیزی بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار باشد.

«سفر دخترها» یونیورسال با یک آخر هفته فوق‌العاده ۲۰ میلیون دلاری سوم شد و به این ترتیب فروش داخلی‌اش را به ۶۵.۵ میلیون دلار رساند. این فیلم مسلما توانسته توجه گستره‌ای بزرگ از مخاطبان را به خود جلب کند و باید بتواند در ادامه تابستان هم عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

«بلوند اتمی» با نقش‌آفرینی شارلیز ترون و کارگردانی دیوید لیچ، یعنی یکی از دو نفری که «جان ویک» سال ۲۰۱۴ را کارگردانی کرد، چهارم شد. انتظار می‌رفت این فیلم با کمپین تبلیغاتی بزرگش بتواند ۲۰ میلیون دلار در این آخر هفته بفروشد، اما کمی ناامیدکننده بود و ۱۸.۵ میلیون دلار فروخت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا