خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خودکشی دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی منجر به مرگ شد

ظهر امروز یکی از دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی از بالای ساختمان دانشکده حقوق اقدام به خودکشی کرد که بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

علیرضا دشتابی از فعالان دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در گفت‌­و­گو با خبرنگار انصاف­ نیوز درباره‌ی خودکشی در این دانشگاه، گفت: حدود ساعت 15 امروز یکی از دانشجویان ترم سوم کارشناسی حقوق دانشگاه بهشتی که اهل استان مازندان بود، کلید را از نگهبانی گرفته و خود را از پشت‌بام دانشکده حقوق پرتاب کرد.

وی، درباره‎ی جزییات این ماجرا، گفت: پس از این که از بالای ساختمان خود را پرتاب کرد در ابتدا منجر به شکستن پاهایش شد، اما در نهایت با سر به زمین افتاد و متاسفانه آسیب­دیدگی به قدری زیاد بود که چند دقیقه بعد از انتقال به بیمارستان طالقانی فوت کرد.

دشتابی با اشاره به این که «این دانشجو دارای مدال طلای المپیاد ادبی بوده است»، گفت: طبق شنیده­هایی که مطرح شده، انگیزه‌ی خاصی برای خودکشی او وجود نداشته و یکی از دوستان گفته که او ، امروز در کلاس‌های درس حضور داشته و رفتارش تا آخرین لحظه عادی بوده است.

این فعال دانشجویی در پاسخ به این پرسش که «آیا تاکنون مسوولان دانشگاه در این باره اظهارنظری کرده است»، گفت: جناب صدوق، رییس دانشگاه شهید بهشتی این خبر را تایید کرد و گفت که موضوع را پیگیری می­کند.

وی با اشاره به درخواست نیروی انتظامی برای ورود به دانشگاه، گفت: با توجه به خودکشی این دانشجو، نیروی انتظامی درخواست ورود به دانشگاه را داشت که حراست دانشگاه با توجه به قوانینی که وجود دارد، اجازه‌ی این کار را ندادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اگر فردی نرمال و درسخوان بوده پس انگیزهای برای خودکشی نباید داشته باشد مگر اینکه احتمالا مسیر بازی نهنگ آبی را پیگیری می کرده .بهر جهت خدایش بیامرزد و روحش شاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا