خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان: اظهارات اخیر کروبی برای جبران 88 است!

روزنامه‌ی کیهان در خبری با تیتر «کروبی: به ولایت فقیه معتقد و پایبند هستم»، نوشت: به نظر می‌رسد اظهارات اخیر کروبی، نوعی تلاش برای جبران عملکرد خویش در فتنه و آشوب 88 است.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل بازنشر یک مصاحبه در کیهان و نظر این روزنامه‌ی تندرو درباره‌ی آن در پی می‌آید:

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی پس از دیدار با مهدی کروبی می‌گوید: کروبی بر پایبندی به ولایت فقیه‌ و جمهوری اسلامی تأکید دارد. به گزارش جماران، اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که اواخر مهر ماه به دیدار مهدی کروبی رفته گفت: دبیر کل حزب اعتماد ملی در این دیدار بر پایبندی خود به جمهوری اسلامی و قانون اساسی به‌خصوص اصل ولایت فقیه آن تأکید کرده است. دوستی گفت: «در این دیدار صمیمی که مانند یک دیدار پدر و فرزندی بود، بحث‌های مختلفی داشتیم؛ از جمله در مورد انقلاب اسلامی و آینده جمهوری اسلامی. ایشان در این مورد فرمودند، من به میراث گرانبهای امام خمینی(ره) که جمهوری اسلامی است پایبند هستم و به قانون اساسی که زیرساخت و یادگار امام است به خصوص اصل ولایت فقیه معتقد هستم و همچنین نسبت به آینده نظام که خون‌بهای شهدای عزیز است بسیار امیدوارم.»

کیهان:

به نظر می‌رسد اظهارات اخیر کروبی، نوعی تلاش برای جبران عملکرد خویش در فتنه و آشوب 88 است. تأکید وی بر پایبندی به جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه در حالی است که فتنه‌گران در آشوب 8 ماهه، بر روی اسلام در عبارت جمهوری اسلامی خط کشیدند، مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند، تصریح کردند «انتخابات بهانه است/ اصل نظام نشانه است»، به تصویر حضرت امام خمینی(ره) توهین کردند و سرانجام، در روز عاشورای حسینی(ع) به هتاکی و حرمت‌شکنی بی‌سابقه پرداختند. بدتر از همه اینکه میرحسین موسوی همین عناصر وطن‌فروش را «مردمان خداجو» توصیف کرد.

بدین‌ترتیب روشن است که آقای کروبی – اگر حقیقتاً به اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه پایبند است- باید به صراحت نسبت به آن آشوبگران اعلام انزجار و برائت کند؛ چرا که در منطق شرع و عقل، «برائت» همزاد و ملازم «ولایت» است.

گفته می‌شود برخی اطرافیان دوست‌نما، نقش مهمی در هل دادن کروبی به بازی در زمین و نقشه آشوب نیابتی دشمن داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کیهان چکاره این مملکت است که در مورد هر چیزی اعم از دین و ائین و اقتصاد واجتماع و کلا به نیابت از همه صحبت میکند. ونسخه می پیچد . کروبی به اصول قانون اساسی پایبند است وبه نظر کیهان فقط یک اصل در قانون اساسی مندرج است ودیگر هیچ. اصلا هیچ ماده و قانون دیگری در قانون اساسی موجود نیست .مثل آزادی بیان . آزادی برابری اقشار مختلف جامعه در برابر قانون و …….. قس علیهذا و فعلا هم که کسی به دیدار موسوی نرفته احتمالا بعد از دیدار موسوی او هم به همین جمع بندی خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا